|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Tykk fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Har noen sett noen gode tilbud på det, egentlig? Jeg fant et supert i fleece til storesøster, men mangler fremdeles til de to minste (til neste sesong), og jeg liker å ha sånt i boks i god tid.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Det er helt sikkert ikke tilbud, men ullfleece-jakken fra Nøstebarn vi fikk i julegave til begge barna er virkelig hinsides varm og myk.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?
|
|
|
#5 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Jeg kjøpte akkurat blåfjellull fra Janus til 50% på Barnas hus. Ikke så veldig tykk, men passe til vårt behov under vinterdressene.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Denne typen da? http://www.hjerteravull.no/productde...hp?product=281
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Denne omtales som lekedress, men 100 % ull, og jeg vil tro den kan brukes under vinterdresser? http://www.bansull.no/productdetails.php?product=90
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Fleecedress? http://www.stormberg.no/no/Produkter...o-fleecedress/
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Henger meg på de som hyller Nøstebarn, jeg. Har hatt både dress og jakke i ullfleece til Leo, og deiligere plagg skal man lete lenge etter.
|
|
|
|
#12 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Ullfleecen fra NB er gull under -10. Bruker ribbklærne når det er mildere.
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Jeg var på obs i dag og der hadde de tilbud på tykk fleecedress fra Elias-serien tror jeg, til kun 99. De var skikkelig fine og i mange farger. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Forresten, ei med plutt i samme bhg som jeg hadde kjøpt ullfleecedress på sparkjøp. Hun var knallfornøyd med den og det var i en litt annen prisklasse enn nøstebarn. Joha sine ullfleeceplagg er også bra. Men jeg liker engang nøstebarn best, spesielt når det er veldig kaldt ute.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Tykke fleece/ull man kan ha under vinterdressen?Vi har brukt ull fra Krokofanten som mellomlag. Ullribben deilig. Vi har også todelt ullsett fra Troll som fungerer, og et tykt fleecesett fra Skogstad. |
|
![]() |
|
|