|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Gode, knelange støvletter?
Aner ikke. De er altfor brede over lesten for meg, så jeg har dem ikke. Men jeg kan fortelle at jeg får gnagsår av omtrent alt. Så jeg går inn nye sko og støvletter ved hjelp av forebyggende compeed samt bomullspads på strategiske steder nedi hælkappen. Jeg husker også med gru de 5-cm-store blemmene jeg fikk av mine første DocMartens etter å ha gått med dem i fem minutter. Men når de først er gått inn, er de himmelske.
|
|
|
#22 |
|
kamerat
|
I London. :flyfille:
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode, knelange støvletter?Rieker har muligens noen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
intro
|
Godt forslag! Finner disse på www.ramonaskosalon.no (nettbutikk og butikk på Grünerløkka):
|
|
|
|
#27 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode, knelange støvletter?Jo det tror jeg? Men er kanskje alt ettersom modell der også? vet ikke.. Står det ikke noe om det på den aktuelle modellen? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Gode, knelange støvletter?Jeg var på min lokale Skoringenbutikk og prøvde blant annet støvlene under. De var alt for trange tilleggene mine. Det samme var samtlige av de andre støvlettene jeg prøvde.
Jeg får vel bare fortsette å bruke de kjedelige Gaborstøvlettene mine med ekstra vidde i leggen, da.
|
|
|
#29 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Gode, knelange støvletter?Jeg fant de på salg hos Folk Malmö. Litt risky å kjøpe uprøvd kanskje.
|
![]() |
|
|