|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva synes du om klærne til OM, Cream og Chill? | |||
| Rett og slett elsker dem! |
|
13 | 5,99% |
| Liker dem godt |
|
20 | 9,22% |
| Liker dem, men har dessverre ikke selv |
|
10 | 4,61% |
| Liker dem, men ville ikke gått med dem selv |
|
3 | 1,38% |
| Liker noe av det |
|
97 | 44,70% |
| For søte og snuppete for min smak |
|
36 | 16,59% |
| Liker ikke |
|
14 | 6,45% |
| Kunne aldri brukt penger på så dyrt tøy |
|
48 | 22,12% |
| Småpike-tøy, ser ut som noe 7-åringen kan gå med |
|
22 | 10,14% |
| Kjerring-tøy |
|
24 | 11,06% |
| Annet |
|
5 | 2,30% |
| Hva for no'? / Dustepoll |
|
12 | 5,53% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Ja det lurer jeg på... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg syns de er dyre.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?
Enig, og særlig Odd Molly og Chill - det er ikke ting jeg ville finne på å kjøpe til full pris. (Jeg har ett plagg fra hvert merke, en enkel OM-genser kjøpt på salg og en Chill-kjole kjøpt brukt her inne til en tredel av full pris.) En del av klærne er fine, mens andre ikke er helt "meg". Særlig OM blir ofte for lite fasongsydd til at jeg kler det.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Cream liker jeg, OM er litt spes og veldig dyrt, CN er greit nok, men dyrt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?De er en sånn type klær som jeg aldri kjøper fordi jeg er så gjerrig og fordi jeg syns de er litt i overkant søte, men som jeg skulle ønske jeg hadde et og annet plagg av for å få variasjon i garderoben. Jeg ville dog følt meg temmelig latterlig blonder, volanger og velour, så jeg måtte hatt noe å komplettere antrekket med som var litt motsatt.
|
|
|
#7 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker veldig godt Chill og har endel derfra. Synes noe fra OM er fint, men mye av det blir for lite fasongsydd for meg. Empirefasong er veldig lite kledelig på meg. Synes også at enkelte av plaggene er litt vel dyre. Cream er greit nok, noe er fint, men må innrømme at jeg synes noe er litt 'kjerring' også (kan være fordi det stort sett er kjerringbutikker som selger det der jeg bor). |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Grunnen til at vi synes de er dyre er at vi er vant til å kjøpe klær lagd av kinesere som får 2 kr timer. Når jeg ser hvor mange detaljer det er på en OM tunika, tenker etter hvor lang tid det tar å lage den og sammenligne det med hva jeg selv har i timelønn (i det offentlige), så blir det ikke så dyrt. På de tunikaene jeg har er stoffene uvanlig gode også.
|
|
|
#10 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker Odd Molly og Chill Norway veldig godt og har mange plagg fra begge merker. Det er en del av det som er for dillete, fargerikt og flagrende for meg, men i hver kolleksjon er det flere plagg jeg synes er kjempefine og noen av disse kjøper jeg.
|
|
|
#11 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg syns mange av plaggene ser ut som overprisede frottehåndklær/badekåper.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Enig. Det meste finnes i 34/XS, men det er sjelden å se i butikkene. Det samme gjelder Container.
|
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker noe av det, men gidder ikke betale full pris for det. For det syns jeg ikke det er verdt.
|
|
|
#14 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Dillete og übersøte. Liker ikke. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?De er for søte og snuppete for min smak, men det er enkelte plagg jeg liker.
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Cream har masse fine klær, har endel derfra. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Chill
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker Cream og har noen kjoler, underkjoler og en tunika derfra. Sist redigert av Christa : 16-01-11 kl 23:09. |
|
|
|
![]() |
|
|