Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg tror ikke jeg kan svare på det du spør om men …

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 21:22   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg tror ikke jeg kan svare på det du spør om men …

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Hva slags type diskusjoner dukker slike irriterende svar opp i?
Hvis noen for eksempel spør om sykdom og helse synes jeg det er viktig å poengtere at jeg ikke vet før jeg eventuelt kommer med et svar. Jeg har ikke alle fakta rundt situasjonen og er heller ikke lege. Jeg kan allikevel sitte med erfaringer og tanker som kan være nyttige for andre, håper jeg.

Av frykt for nå å komme med et unyttig svar, signerer jeg

Jeg synes stort sett det er veldig greit med synsing. Hadde de fleste tråder vært om ting med klare fasitsvar hadde man sikkert klart å finne svaret uten å starte en tråd på et forum? Jeg oppfatter veldig mange av trådene som oppfordring til synsing, ikke som et rop om klart svar.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.