|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg vet ikke str din, men den nederste går opp til str 48, og den øverste "jakka" går til 54 tror jeg.
|
|
|
#62 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperHadde det ikke vært for puppene hadde jeg kunne brukt 50-52 i overdeler også, men jeg må minst opp i 54. Ikke alltid det funker over puppa heller.
|
|
|
#63 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg har alltid tenkt at skjorte er et "manneplagg," kanskje derfor skjorteprodusentene ikke har prioritert puppeplass? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg skjønner at det ikke er plass til pupper i manneskjorter.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg har sett over tiloversbuksene. Det spørs nok om de ikke blir litt snaue. Vi må lage en måletråddiskusjon isteden. Det er ikke vanskelig altså. Lover. |
|
|
|
#66 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg var på raid på kjedebutikker på lørdag, og kan melde om at H&M og Kappahl i alle fall har skjorteaktige plagg i sine avdelinger med større klær. Begge steder hadde de plagg med ruter på, enfarga er jeg ikke sikker på, jeg hadde liksom hengt meg opp i å kikke etter ruter. Men kanskje disse avdelingene ikke har noen plagg med fint snitt til store pupper? Pupper må jo komme i fokus.
|
![]() |
|
|