|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Kjerring handler ikke om alder. Det går fint an å ha kjerringstil i tjueåra, og det går an å ikke ha det når man er åtti. Og da tenker jeg ikke på "eldresenterstilen". Jeg vet om mange typer plagg som jg syns "er kjerring", men siden det blir litt som å ramse opp Harry navn, skal jeg la det være. Men crocs altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Å kle seg etter alder betyr ikke at man på et tidspunkt må begynne å iføre seg formløse plagg i farger man ikke kler. Man trenger ikke bli kjerring hvis man ikke vil, det er ikke alderen som avgjør. Med alderen blir mange mindre opptatt av utseende og mer av komfort (=> bukse med strikk i livet og kanskje droppe bh-en siden den strammer), det er vel derfor man finner flere kjerringer blant eldre enn yngre. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?
Nei, Crocs er ikke kjerring. Det er harry
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin." Sist redigert av Elin : 18-01-11 kl 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Små armbåndsur er også VELDIG kjerring. Helst i gull-doublè...
![]() |
|
|