|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Elin: stusser litt her altså. Eneste skoen her som for meg er litt "kjærring" er sko nr 2... Faktisk. Andre skoene kan man fint fikse-opp med det rette tilbehøret. Feks sko nr 3: med smale jeans og kul topp, smykker og dill kan den faktisk vere en "ikke-kjærring-sko". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?
Vi er nok ikk enige om hva som er kjerring-sko eller ikke
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?For en herlig tråd med definisjoner som spriker i alle retninger. Jeg trodde - i min uskyld - at jeg var kjerring, rett og slett på grunn av alderen. Jeg er nesten 40 og det er klart at jeg ikke er in, hot og kul. Og skulle jeg prøve å være det, ville jeg ikke ha blitt det, bare pinlig, rart og desperat. Det som ble vist i begynnelsen av tråden er jo slik som gamle folk har, tenker jeg.
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Jeg er enig med hvem det nå var at person(lighet) har mye å si for om noen er kjerring eller ei. I kombinasjon med hår, sminke osv. Og da ikke slik at nødvendigvis kort hår er kjerring og usminket er kjerring.
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Men, når man nærmer seg 40 og IKKE vil være "kjerring", hva er egentlig idealet? Å se ung og hipp ut? Å se damete elegant ut? Hva er det motsatte av kjerring, for en 30-40-50-åring?
![]() |
|
|