|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken hundeforsikring?Jeg skal forsikre en hund på 2,5 år. Hvilken forsikring er best? Er det noen som har erfaring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hundeforsikring?Vi brukte Gjensidige, som ihvertfall for en stund siden var den beste. Om det har kommet nye og bedre vet jeg ikke.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hundeforsikring?Veldig mange oppdrettere sverger til Agria, men vi har forsikret hunden i SR-1 rett og slett fordi vi har all annen forsikring der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvilken hundeforsikring?Nå har vi katt da men etter litt undersøkelser fant jeg ut at Agria var best så vi valgte det.
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvilken hundeforsikring?Vi har hunden forsikret i Agria. Heldigvis har vi ikke hatt bruk for forsikringen enda, men den er grei å ha, sånn i tilfelle. Det simpleste besøk hos veterinæren koster minimum 700 kroner, er min erfaring.
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvilken hundeforsikring?Vi har sparebank 1 sin.
![]() |
#7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hundeforsikring?Agria. Det var ingen andre som matchet tilbudet og dekningen derfra. De har spesialisert seg på dyreforsikringer.
![]() |
|
|