Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vår/høstkåpe. Bergans? Danefæ? Hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 21:58   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Vår/høstkåpe. Bergans? Danefæ? Hjelp!

Jeg trenger en kåpe som ikke er tykk. Altså type vår/høst.
Jeg har ikke lyst på regnkåpe.

Jeg har sett på Danefæ sine, men er utsikker på om den knytinga er noe for meg.

Ellers sniffer jeg på Bergans. Det jeg lurer på er om softshell duger bra nok da? Eller om jeg bør ha noe som tåler litt mer.

Komplettfritid.no har disse på tilbud:

Bergans Risør:

Og Bergans Mandal.

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt svart, men lyst er jo også fint.

Bergans Trondheim er også litt fin synes jeg, men ganske så mye dyrere da.

I byen i dag prøve jeg denne i Trondheim, den var på salg.
Men jeg synes den er litt vid i midja? I alle fall ble den det på min kropp. Stram over hoftene og vid oppover.

Noen med erfaringer med noen av disse?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:01   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår/høstkåpe. Bergans? Danefæ? Hjelp!

Jeg har en softshellkåpe fra Bergans som ligner den som heter Risør. Jeg er veldig glad i den! Den er myk, lun, holder i litt regn, og den gir meg lekker-smekker figur!

Gammel 19-01-11, 22:02   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den Risør kostet under 1000 kr nå da.
Jeg må ikke bruke 2500 kr liksom.

Gammel 19-01-11, 22:04   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På Danfefæ-jakka trenger du ikke beltet. selve jakka er innsvinget. Jeg mistet beltet til min. Har lyst på regnjakken Helen til våren.

Gammel 19-01-11, 22:08   #5
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Ilse Jacobsen har overgangskåper, som er pustende og vannavstøtende, og med tynt microfleecefor. Jeg har denne i lilla, men de finnes i flere farger. Er veldig godt fornøyd.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:08   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

På Danfefæ-jakka trenger du ikke beltet. selve jakka er innsvinget. Jeg mistet beltet til min. Har lyst på regnjakken Helen til våren.

Hvordan er den i str? Tror du M er ok til meg? (Ca 40).

Gammel 19-01-11, 22:13   #7
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Bergans Mandal.
Bare i litt mørkerer brun, enn den på bildet ditt.
Liker den veldig godt og fått mange hyggelige kommentarer på den.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:29   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvordan er den i str? Tror du M er ok til meg? (Ca 40).

Ja. M passer nok deg.
Min er XL, men er romslig. Jeg bruker 42/44 i jakker.

Gammel 19-01-11, 22:34   #9
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Den første er utrolig mye finere enn alle de andre i tråden.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:35   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du kikket på om Søs Jenssen har sånt også?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:36   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Men hva med den blåturkise kåpa du hadde? Var ikke det en slags vårkåpe? Den var jo så fin til deg!

Gammel 19-01-11, 22:37   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har du kikket på om Søs Jenssen har sånt også?

Søstrene har jeg ikke sjekket.
Prøvde en Ilse J i dag, men synes ikke den var helt topp heller.

Gammel 19-01-11, 22:37   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men hva med den blåturkise kåpa du hadde? Var ikke det en slags vårkåpe? Den var jo så fin til deg!

Det var jo type "ullkåpe".
Og den solgte jeg her. Jeg skal ha noe som tåler litt nedbør i Trøndelag. Jeg har bodd i Didrikssonparkasen min i vinter, men den blir for varm etter hvert.

Gammel 19-01-11, 22:44   #14
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har jo Mandal, du kan få prøve den om du vil? Evt. kjøpe den av meg også?

Gammel 19-01-11, 22:49   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har jo Mandal, du kan få prøve den om du vil? Evt. kjøpe den av meg også?

Du som hadde Mandal ja.
Men nå kom jeg på at jeg har litt lyst på hette.

Gammel 19-01-11, 22:50   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg synes Danefæ sin er kulest da.
Eneste er at jeg kun finner med lilla knapper, og ikke hvite, i min str.

Gammel 19-01-11, 22:51   #17
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også Danefæ-kåpen i sort. Den er genial. Fungerer også som regnkåpe. Du trenger ikke bruke beltet. Jeg digger den, og har fått enormt mye skryt for den også. Min er to år gammel og like fin.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:55   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg har Bergans Mandal.
Bare i litt mørkerer brun, enn den på bildet ditt.
Liker den veldig godt og fått mange hyggelige kommentarer på den.

Den har jeg og, men i den lyse fargen du har bilde av. Jeg er veldig fornøyd med den!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:05   #19
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg har også Mandal i den lyse du har bilde av Den er veldig myk og god og puster ordentlig, blir aldri svett eller klam i den. Det har jeg blitt i andre softshelljakker.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:39   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Bergans Oslo Lady Trench coat, ikke veldig ulik Risør, jeg er veldig fornøyd med fasongen på min, gjør at man får former, tiltross for at jeg faktisk ikke har det. *former altså* Også kjente jeg at jeg fikk akutt lyst på Ilse Jacobsen kåpen lenger opp her...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.