Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Serafin gjør ting hun ikke kan ... (Ski)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 23:50   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Serafin gjør ting hun ikke kan ... (Ski)

Okay, nå har det nok offisielt klikket for meg.

Jeg har lyst til å kjøpe ski. Og gå på ski.

Det har jeg ikke gjort siden jeg gikk på folkehøgskole i 96/97. For den turen der jeg TENKTE å gå på ski for en 6-7 år siden teller ikke, ettersom jeg kjørte av veien før jeg kom til skiløypa.

Nuvel.

Jeg vet hvor skiløypa er, venninne blir med og trener/øver på kveldene og gulrota er at jeg ikke skal drite meg HELT ut når jeg skal være med Storebror på skirenn. Og at ungene skal få noen å gå på ski med.

Slike 999,- pakker på intersport etc, det holder i lange baner det?

Ja, for når jeg har bestemt meg skal ting skje NÅ, og i morgen kveld skal vi visst på ski.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 00:09   #2
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Serafin gjør ting hun ikke kan... (ski)

De pakkene er helt greie, synes jeg.
Løp og kjøp!

Gammel 20-01-11, 00:11   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Helt kurante for oss som ikke sliter ut ski.
Men ikke kjøp smørefrie da. De går så tregt.

Gammel 20-01-11, 00:12   #4
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå føler jeg at tregt er en fin ting.

Lillesøster 09
Gammel 20-01-11, 00:14   #5
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Ja, ski er jo kjempegøy!

Jeg vet ikke hvordan de billigste pakkene er, men jeg synes det er viktig å ha litt kvalitet på utstyret (det betyr ikke at man må ha det dyreste og proffeste) for at det skal bli en god opplevelse som man har lyst til å fortsette med.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 00:14   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kan tenke meg at de er absolutt greie ja. Men pass på at skoene er gode - gnagsår dreper skiglede.

Jeg tasser rundt på skiene jeg har hatt siden jeg var 14, funker fint det også (selvom jeg vurderer nye altså).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 00:16   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hehe, jo, men det er tyngre å gå meg og syns jeg.
Jeg hadde smørefrie før, da jeg gikk en del på ski.
Så hadde jeg maaaange års pause, og da jeg kjøpte meg ski igjen kjøpte jeg vanlige, og jeg syns de gikk mye lettere.

Du får heller ploge i nedoverbakkene, evt sette deg på rauva.

Gammel 20-01-11, 00:16   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp. De holder mer enn nok til vårt bruk.
Jeg kjøpte i fjor. Kan uke huske sist jeg gikk på ski før det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 01:33   #9
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Kan tenke meg at de er absolutt greie ja. Men pass på at skoene er gode - gnagsår dreper skiglede.

Jeg tasser rundt på skiene jeg har hatt siden jeg var 14, funker fint det også (selvom jeg vurderer nye altså).

Mine ski er dessverre borte. Dumt, for jeg elsket de skiene. Var telemark turski eller noe , som jeg også brukte til å kjøre Telemark med...

Lillesøster 09
Gammel 20-01-11, 12:00   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jegkjøpte en skipakke som var litt dyrere enn den billigste, med ski som ikke var av de tynneste (Madshus Nordmarka), og de er jeg veldig fornøyd med. Ikke så fornøyd med mine Alpina støvler, jeg får gnagsår, så jeg vurderer å bytte de ut i noen andre, gnagsår er som Neket sier, drepen for skigleden.

Husk at staver ikke er med i den skipakken!

Lykke til, jeg er så glad jeg fikk kjøpt meg ski og kommet meg ut igjen, nesten 20 år etter siste gang jeg prøvde. Jeg elsker det!

Gammel 20-01-11, 14:28   #11
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Sv: Serafin gjør ting hun ikke kan ... (Ski)

Da er ski kjøpt. Og staver, samt hansker, ettersom jeg ikke hadde votter i det hele tatt. (Og jeg har vært mye ute og frosset sammen med ungene, uten å bruke votter og hansker..)

I kveld skal jeg og venninne oppi skiløypa og prøve oss..

Lillesøster 09
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.