Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tannrester i peanøttpose

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-11, 19:27   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tannrester i peanøttpose

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10029131

Har du selv opplevd å finne gjenstander i matvarer/drikkevarer?

Gammel 20-01-11, 19:30   #2
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tannrester i peanøttpose.

Ja,har funnet en tann i en salte bjørner-eske, det var lite sjarmerende!!!

Gammel 20-01-11, 19:36   #3
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tannrester i peanøttpose.

et hår i et barnematglass

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 18:23   #4
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tannrester i peanøttpose

Broren min fant en sneip i sin peanøttpose her forleden. Eller om det var i en chipspose, husker ikke helt.

Gammel 21-01-11, 18:23   #5
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant en lang negl i en Ballerinakjeks en gang. Har ikke spist det siden.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 18:27   #6
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Lite med kroppsdeler, gitt.
Men jeg kan melde om at Kinder-sjokolade kastet seg på "larver-i-sjokolade"-bølgen for lenge siden.

Gammel 21-01-11, 19:12   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Lite med kroppsdeler, gitt.
Men jeg kan melde om at Kinder-sjokolade kastet seg på "larver-i-sjokolade"-bølgen for lenge siden.

Det samme gjorde Stratos-200gr-platen

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 19:28   #8
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fant en metallbit i medisterkake en gang. Fikk den jo i munnen før jeg oppdaget den. "Heldigvis" bet jeg den, eller heldig for magen, uheldig for tanna som fikk et lite hakk. Skulle sikkert gjort noe, gitt beskjed. Men gjorde det ikke.

Gammel 21-01-11, 19:48   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uææ, jeg hørte på radioen i stad at det dreide seg om tenner og rester av kjevebein til et tre år gammelt barn. WTF!? Kan noen vennligst fortelle meg at det ikke stemmer, og at det egentlig var en tre år gammel gris??

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 19:51   #10
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant noen kryp i en pose mel fra Møllerens for noen år siden.
Jeg plukket ut krypene og sendte de til produsenten. Etter en stund fikk jeg et hyggelig brev med en grundig analyse og redegjørelse om krypene som var melbiller
Jeg fikk også en stor eske med diverse produkter fra produsenten. Akkurat som om det fristet så veldig

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 19:54   #11
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan bare si at jeg håper jeg aldri opplever å finne noe i matvarer som ikke hører til der. *urk*

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 20:02   #12
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Fant en liten metallbit i en ostepølse fra Gilde en gang. Fikk 500 kroner i "finnerlønn".
En annen gang fant jeg "en halv Europall" i en pakke skinke fra Slaktern. En diger trebit som var presset inn i skinka og gikk gjennom alle sneiene. Sendte inn pakken etter samtale med kundeservice (som var veldig uinteressert i hele greia) og hørte aldri noe mer. Har ikke kjøpt noe fra Slaktern eller Fatland igjen etterpå.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 20:10   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Uææ, jeg hørte på radioen i stad at det dreide seg om tenner og rester av kjevebein til et tre år gammelt barn. WTF!? Kan noen vennligst fortelle meg at det ikke stemmer, og at det egentlig var en tre år gammel gris??

Peanøtter vokser langs bakken (altså ikke i et tre). Jorda er i konstant bevegelse. Tennene kan være flere titalls år gamle. Noen har gjort en feil, og det var lite behagelig for den som kjøpte posen.

Gammel 21-01-11, 20:19   #14
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg fant noe som lignet restene av en tannpirker i en Läkerol-eske. :yikes: Det viste seg heldigvis å være restene fra en skadet trekasse i produksjonslinja, og vi koste oss med å ha 16 nye Läkerol-esker som "plaster på såret".

Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 21:35   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har funnet en spiker i et brød en gang, men ingen kroppsdeler. Heldigvis.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 21:42   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant glassbit i en 123 pakke med skillingboller engang.
Den var vond å få i munnen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 21:47   #17
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg har funnet larver i en nykjøpt melpakke. Tok dem med til butikken, fikk en ny pakke mel og fortsatte bakinga.

Gammel 21-01-11, 21:52   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Melbiller.
Da jeg oppdaget det, hadde posen stått i skapet i et døgn allerede, så de hadde rukket å spre seg.

Gammel 21-01-11, 21:56   #19
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har funnet melbilleri en pakke barnegrøt, uæ. Det var bare å kaste alt i skapet. Dessuten larver i sånn store fløtekarameller man kjøper i løsvekt. Men den lange tommelfingerneglen jeg fant i kjeksen var nesten eklest.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:35   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og her går jeg og kjøper melormer av egen fri vilje. Står de lenge nok forvandler de seg til biller. Det er kult å se på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.