|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Tannrester i peanøttposehttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10029131
![]() |
#2 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tannrester i peanøttpose.Ja,har funnet en tann i en salte bjørner-eske, det var lite sjarmerende!!!
![]() |
#4 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeBroren min fant en sneip i sin peanøttpose her forleden. Eller om det var i en chipspose, husker ikke helt.
![]() |
#5 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg fant en lang negl i en Ballerinakjeks en gang. Har ikke spist det siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeLite med kroppsdeler, gitt.
![]() |
#7 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tannrester i peanøttpose
Det samme gjorde Stratos-200gr-platen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg fant en metallbit i medisterkake en gang. Fikk den jo i munnen før jeg oppdaget den. "Heldigvis" bet jeg den, eller heldig for magen, uheldig for tanna som fikk et lite hakk. Skulle sikkert gjort noe, gitt beskjed. Men gjorde det ikke.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeUææ, jeg hørte på radioen i stad at det dreide seg om tenner og rester av kjevebein til et tre år gammelt barn. WTF!? Kan noen vennligst fortelle meg at det ikke stemmer, og at det egentlig var en tre år gammel gris??
![]() |
#10 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg fant noen kryp i en pose mel fra Møllerens for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg kan bare si at jeg håper jeg aldri opplever å finne noe i matvarer som ikke hører til der. *urk* |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hjuleglede
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeFant en liten metallbit i en ostepølse fra Gilde en gang. Fikk 500 kroner i "finnerlønn". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Tannrester i peanøttpose
Peanøtter vokser langs bakken (altså ikke i et tre). Jorda er i konstant bevegelse. Tennene kan være flere titalls år gamle. Noen har gjort en feil, og det var lite behagelig for den som kjøpte posen.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg fant noe som lignet restene av en tannpirker i en Läkerol-eske. :yikes: Det viste seg heldigvis å være restene fra en skadet trekasse i produksjonslinja, og vi koste oss med å ha 16 nye Läkerol-esker som "plaster på såret". |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg har funnet en spiker i et brød en gang, men ingen kroppsdeler. Heldigvis.
![]() |
![]() |
#17 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg har funnet larver i en nykjøpt melpakke. Tok dem med til butikken, fikk en ny pakke mel og fortsatte bakinga.
![]() |
#18 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeMelbiller.
![]() |
![]() |
#19 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Tannrester i peanøttposeJeg har funnet melbilleri en pakke barnegrøt, uæ. Det var bare å kaste alt i skapet. Dessuten larver i sånn store fløtekarameller man kjøper i løsvekt. Men den lange tommelfingerneglen jeg fant i kjeksen var nesten eklest. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|