Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Knapp vinterdress. Strategihjelp ønskes

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-11, 22:19   #21
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knapp vinterdress. Strategihjelp ønskes

Poden kunne bruke Reimatec i 86 to vintre. Den var litt stor første vinteren og holdt akkurat den neste.

Gammel 21-01-11, 22:22   #22
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tok bilde av henne i den nye dressen, for å illustrere. Men så måtte batteriet ladet, så jeg er ikke kommet lengre. 92 ville ikke ekspeditøren selge til meg, for hun kjenner meg/oss.

Gammel 21-01-11, 22:27   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg tok bilde av henne i den nye dressen, for å illustrere. Men så måtte batteriet ladet, så jeg er ikke kommet lengre. 92 ville ikke ekspeditøren selge til meg, for hun kjenner meg/oss.

Min sønn på 2 år og 4 mnd har reima tec i 92. Han er rundt 88 cm lang. Hun ville nok druknet i den, ja.

Jeg har kjøpt 98 til ham i vinterdress til neste år, salg, vanlig modell med strikk i livet. Regner med den vil passe ham fint.

Sist redigert av millact : 21-01-11 kl 22:47.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:39   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ungen min som blir 3 i løpet av første halvdel av året, har 98 i babymodellen. Litt stor, men ikke for stor. Hadde ikke kjøpt den mindre, - drukner ikke i den, for å si det slik! Passer helt fint. Før den hadde vi str 86, som ble brukt i 1 1/2 sesong. Denne passer nok første halvdel av neste sesong også iallefall. Og så kommer det nytt salg...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:46   #25
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns det er et stort problem med Reimadressene at de er så korte i beina. Den ene dressen vi har hjemme nå rekker til knærne på ungen, samtidig som armene og ryggen passer helt fint.

Men det er vel ikke alle som har langfotakongleunger.

Gammel 21-01-11, 22:55   #26
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Langfotakongle. Et ord fra mine hjemtrakter. Og jeg ser ut til å ha en slik unge, selv om det er litt vanskelig å si når hun er så ung. Men det er buksene som blir knappe, ikke de andre klærne.

Gammel 21-01-11, 22:59   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg syns det er et stort problem med Reimadressene at de er så korte i beina. Den ene dressen vi har hjemme nå rekker til knærne på ungen, samtidig som armene og ryggen passer helt fint.

Men det er vel ikke alle som har langfotakongleunger.

Min sønn har korte bein, men lang rygg, så reima sitter greit på ham.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.