Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva menes egentlig med "Brølemamma"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 11:50   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva menes egentlig med "Brølemamma"?

Brølemamma er en overreaksjon. Å gi beskjed, eller å rope hvis ungen befinner seg langt unna, eller "si ifra" med vanlig stemme er IKKE å være brølemamma.

Min definisjon er at jeg har vært FOR sint, hatt FOR høy stemme og hatt FOR sinna stemme - sett i retrospekt når jeg har roet meg.

Og jeg sier (selvsagt) alltid unnskyld til ungene etterpå. Sånn "jeg må si unnskyld for at jeg ble så veldig sint i sted. Det du/dere gjorde var veldig galt, og dere får ikke lov til det. Jeg blir sint da, og det er lov, men det er ikke fint gjort av meg å være SÅ sint og høy i stemmen." Eller noe sånt. Jeg poengterer at jeg ikke har gjort noe egentlig galt (for jeg synes faktisk det er lov å bli sint), men at det går an å gjøre det på en finere måte. Siden jeg terper på at de skal snakke fint til hverandre.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.