|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva spiser dere når dere er syke?Jeg ligger her i senga med vondt i kropp, hoste og hodepine. Og følger jeg barna så er jegfrisk om ei uke.
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?
Jeg liker omelett når jeg er syk |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Når jeg er sånn skikkelig syk sånn at en ikke orker noe så spiser jeg gjerne makaroni med salt på for å få i meg litt av et eller annet. Samt masse drikke er viktig. Gjerne buljong drikker jeg når jeg er syk i tillegg til vann andre ting. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Jeg har ofte dårlig matlyst når jeg er syk, og liker ofte enkel mat.
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Iste synes eg er veldig ok drikke når eg er sjuk.
Bergensis Sist redigert av Bergensis : 24-01-11 kl 16:10. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Når jeg er sjuk, vil jeg helst ha supper og ting som er lett å få i seg. Og så er jeg veldig svak for salte ting - altfor svak for salt.
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Salt chips, og brus.
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Hvis jeg er helt uten matlyst tvinger jeg ikke i meg mat. Og om ingen andre lager maten til meg går jeg heller på forskjellige drikker. (i hovedsak vann, men for å få i meg noe annet går jeg for litt andre saker også de gangene jeg ikke spiser.)
|
|
|
#13 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Jeg spiser alltid wasa frokostknekkebrød. Uten pålegg. Og masse brus. Syns det er så skuff å spise chips og sjokolade uten å kunne smake det.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Grandiosa er ihvertfall det siste jeg får lyst på når jeg er syk. Kommer an på hva slags sykdom det er snakk om, hvis man er kvalm så er det jo ikke annet enn en slurk vann i ny og ne som går ned. Ellers vil det være fint om noen vil bruke noen timer på å koke en helsebringende kyllingsuppe til meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser dere når dere er syke?Potetgull, hvitløksbrød og banan. Drikker iste. |
|
|
|
![]() |
|
|