|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
trenger lading
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sIkke mot folk, men jeg har ødelagt en skohylle en gang... Jeg hadde den tilfeldigvis i hendene når jeg hadde fått nok, og den fikk tilfeldigvis et ublidt møte med gulvet.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sBrøle ja, ødlegge eller slå definitivt ikke. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg ødela en dør når jeg var rundt 13 år. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNår brølingen tar helt av kan det hende at jeg samtidig kaster en pute på gulvet. Eller en bamse. Da er jeg skikkelig sinna, altså.
|
|
|
#25 |
|
trenger lading
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
og bare for å ha sagt det... det var mannen (nå eksen) jeg var sint på med skohylla, ikke ungene.
|
|
|
|
#26 |
|
Textrovert
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei, jeg bare brøler og gråter, men jeg har aldri ødelagt noe. Men jeg har veldig lyst til å slå. Til og med ungene. Men jeg GJØR det ikke, altså.
|
|
|
#27 |
|
superbruker
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sMå nok innrømme at jeg har litt svinn på skogen der.
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei - det er mest i praten med meg når jeg er sint. Der smeller det skikkelig. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
can-jur
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, jeg kan finne på å både kaste/knuse og å bli fysisk.
|
|
|
|
#30 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sTO stykker med saftepisoder her altså?!
|
|
|
#31 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Re: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blNei. Er i grunn veldig rolig. Litt kjedelig, kanskje?
|
|
|
#32 |
|
Kald på føttene
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg kan få veldig lyst til å kaste noe, men jeg gjør det sjelden. Og hvis jeg gjør det er det snakk om noe mykt, jeg vil jo tross alt ikke ødelegge noe.
|
|
|
#33 |
|
Dig for victory!
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sI mitt tilfelle var det ikke ei saftflaske da, da hadde det ikke vært noe problem. Det var en kartong. Som nevnt kaster jeg ikke ting, jeg smeller. Og når man blir irritert fordi saftkartongen ikke lar seg åpne, og så setter den ned på kjøkkenbenken med litt kraft, så er det dumt når man treffer med hjørnet først. Da eksploderer kartongen. Mannen også.
|
|
|
|
#34 |
|
can-jur
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg kastet en full saftflaske, uten kork i gulvet.....
|
|
|
|
#35 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa.
|
|
|
#36 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNoterer at om jeg skal kaste noe i gulvet, skal jeg ikke velge beholder med væske i.
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg skulle ønske jeg klarte det, jeg.
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg smeller med dører. Det er Første Tegn. Type "Maverick avleverer en eller annen setning som helt sikkert kan tolkes usedvanlig sarkastisk med helt rolig stemme og egentlig aner man fred og ingen fare, og så PANG!" |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sFysisk blir jeg ikke, men jeg smeller dører og kan kaste ting i gulvet eller veggen.
|
|
|
#40 |
|
Textrovert
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg skrev at jeg ikke kaster, og det stemmer det. Men for ikke å slå til vedkommende jeg er sint på, så slår jeg i bordet, eller i veggen eller i sofaen eller hva som helst som er i nærheten. Jeg husker jeg var så sint en gang yngstemann var baby og våknet i eininga om natta at jeg bokset så hardt og lenge i madrassen på senga mi at jeg var helt utslitt etterpå.
|
![]() |
|
|