Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 13:53   #161
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

I statusen til noen som også med ujevne mellomrom syter over hvor kjipe NAV er som vil at h*n skal skaffe seg en jobb og som har mottatt sosialstønad i over et år.

Verste sort, spør du meg.

Gammel 25-01-11, 13:57   #162
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg så noen som hadde "nyhet i vg om 20 år: Hvit mann sett i Oslos gater" Hva er DET for noe da, tenker jeg?

Gammel 25-01-11, 13:59   #163
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg så noen som hadde "nyhet i vg om 20 år: Hvit mann sett i Oslos gater" Hva er DET for noe da, tenker jeg?

Ja, søskenbarnet mitt hadde den der. Han har hatt så mange dustestatuser på FB at jeg vurderer å slette han.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 14:06   #164
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns gullord-statuser er skikkelig fæle, fantasiløse og teite. Samme med kopieringstatuser, og sånne idiotiske kampanjer hvor man skal skrive om drikke eller hvor man foretrekker å sette fra seg veska, jeg blir seriøst bekymret for folks enorme mangel på humor. :sur i dag:

Det jeg derimot setter pris på, er folk som greier å være genuint morsomme, kanskje bare med et lite ord.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 15:04   #165
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ofte utdrag fra sangtekster.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 15:15   #166
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

De fleste mennesker i dag oppfører seg som om de har glemt at livet en dag stopper. Ingen av oss vet når denne dagen kommer...

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 15:19   #167
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det jeg derimot setter pris på, er folk som greier å være genuint morsomme, kanskje bare med et lite ord.

Det er de beste. Og de som er aktulle, og det blir en hel rad kommentarer/diskusjon av statusen deres, gjerne en diskusjon man humrer og lærer av underveis.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 19:54   #168
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Så denne idag :
Æ tok med hunden min tel NAV, og søkte om full trygd for ho. "Det går ikkje", sa dæm.
"Koffør ikkje" sa æ , "ho må jo få trygd på nøyaktig samme måte som alle andre får trygd".
"Nøyaktig samme måte" spurte dæm ?
"Ja", sa æ. "Ho er lat, e uten arbeid, blir aldri å arbeide, snakke ikke norsk, og e her uten å vette kæm foreldrene e"....... ...

Gammel 25-01-11, 19:58   #169
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg forstår ikke at det er mulig. Jeg ser det, men jeg forstår det ikke. Møkkafolk.

Gammel 25-01-11, 20:01   #170
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Så denne idag :
Æ tok med hunden min tel NAV, og søkte om full trygd for ho. "Det går ikkje", sa dæm.
"Koffør ikkje" sa æ , "ho må jo få trygd på nøyaktig samme måte som alle andre får trygd".
"Ja", sa æ. "Ho er lat, e uten arbeid, blir aldri å arbeide, snakke ikke norsk, og e her uten å vette kæm foreldrene e"....... ...

Åh, så sjarmerende.

Imma er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 20:55   #171
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Så denne idag :

Seriøst, vedkommende hadde blitt sletta som venn, men det hjelper vel ikke.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 21:23   #172
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

I statusen til noen som også med ujevne mellomrom syter over hvor kjipe NAV er som vil at h*n skal skaffe seg en jobb og som har mottatt sosialstønad i over et år.

Men igjen, så er det jo en opptur! 99% av oss er smartere enn som så!

Jeg fikk ikke med det kitty hadde sitert, men det har vært oppe i en tråd før; hvor er det geniale svaret vi kunne skrive inn som motsvar til den statusen`

Har en på vennelista med den statusen nå, og jeg trenger motsvaret!

Gammel 25-01-11, 21:48   #173
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

FB statuser er jo ikke så annerledes en det virkelige livet. Dumme folk skriver dumme ting på FB, akkurat som de sier dumme ting IRL. Lurerer mennesker poster lurere ting, akkurat som om de oftest ytrer seg smartere IRL også.

daffy er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 22:13   #174
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes denne er så fin:

Eldre mennesker som går uten trengte medisiner ..... Psykisk syke uten behandling ..... Familier som er i økonomisk konkurs ..... MEN, VI donerer MILLIONER TIL ANDRE LAND uten å hjelpe våre EGNE
FØRST !!!.... 99% av dere har ikke mot til å kopiere og bruke teksten, HAR DU?

007 er ikke aktiv  
Gammel 25-01-11, 22:23   #175
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes denne er så fin:

Eldre mennesker som går uten trengte medisiner ..... Psykisk syke uten behandling ..... Familier som er i økonomisk konkurs ..... MEN, VI donerer MILLIONER TIL ANDRE LAND uten å hjelpe våre EGNE
FØRST !!!.... 99% av dere har ikke mot til å kopiere og bruke teksten, HAR DU?

Jepp, denne tenkte jeg på litt over her, den har vært diskutert her før, og noen kom opp med et knallsvar, noen som finner det igjen?

Gammel 25-01-11, 22:23   #176
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarer konsekvent på rasistiske meldinger med krasse svar. Jeg har blitt slettet av endel. Jeg nekter å la sånt søppel stå uimotsagt.

Gammel 25-01-11, 22:48   #177
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jepp, denne tenkte jeg på litt over her, den har vært diskutert her før, og noen kom opp med et knallsvar, noen som finner det igjen?

En amerikansk venninne (vel, venninne og venninne, jeg har ikke sett henne på 22 år), la inn denne på engelsk i dag. Jeg svarte "Well, I don't see your children dying from lack of clean water any day soon" eller noe i den duren.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 26-01-11, 11:41   #178
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg svarer konsekvent på rasistiske meldinger med krasse svar. Jeg har blitt slettet av endel. Jeg nekter å la sånt søppel stå uimotsagt.

Jeg ble også slettet som venn etter å ha kommentert noe frp-søppel vedkommende hadde i statusen.

Gammel 26-01-11, 20:00   #179
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Samme personen som la ut den statusen med hunden og Nav igår la ut denne idag :
I dag skjønte jeg virkelig hvordan Maria Amelia har det.
Jeg satt på toalettet, og plutselig var jeg papirløs!

Har visst sletta henne nå gitt

Gammel 26-01-11, 21:21   #180
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg ble også slettet som venn etter å ha kommentert noe frp-søppel vedkommende hadde i statusen.

To klassekamerater fra barneskolen slettet meg også etter at jeg kommenterte det rasistiske våset de hadde i stausen sin...
Huff ...det var veldig trist for meg....

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.