|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Russisk baby-yogaJeg så bare klippvis film, ikke sammenhengende, så det ble litt kronglete, men det så ikke godt ut for den babyen hvertfall.
|
|
|
#22 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Russisk baby-yogaDette minner meg forøvrig om en dokumentar jeg så om en mann som begynte å trene datteren sin fra hun var nyfødt i et forsøk på å skape Verdens Beste Atlet, hun var vel vektløfter tror jeg. Og hun gjorde det virkelig godt. Hun var utrolig fokusert, naturlig nok.
|
|
|
#24 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Russisk baby-yogaWTF!!??...
|
|
|
|
#25 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Russisk baby-yogaDette ble jeg bare trist av å se. Vanligvis klikker jeg meg ikke inn på nettavisenes "se mann ble nesten spist av krokodille", men jeg tenkte med meg selv at hvor lle kan et yogaklipp være?
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Russisk baby-yoga
Jeg tenkte akkurat det samme!
|
|
|
|
#27 |
|
Mother of Dragons
|
Veldig bra, Kitty.
|
|
|
#28 |
|
Pauset
|
Sv: Russisk baby-yogaJeg har sett den og ble kvalm fordi noen kan gjøre sånt mot et lite barn.... Det der kan umulig være bra for nakke, rygg og ledd. Ble også uvel av å se babyen bli slengt rundt. Tror jeg hadde spydd etter 1 minutt med slik behandling. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Russisk baby-yogaArtikkelen holdt for min del, har ikke noe behov for å se videoen, skal jeg se på barnemisshandling skal jeg ha betalt og kunne gjøre noe med det. :nyttårsforsett:
|
|
|
#32 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Russisk baby-yogaHerre gud, så forferdelig! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Russisk baby-yogaSorry, Yoga er trening - men det der imponerte ikke stort nei. Hadde det nå vært ektefellen hun slengte rundt på, så kanskje, men det der er jo bare slemt og feigt.
|
|
|
|
#35 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Vanskelig å si, men i starten ser du i tilfelle at "dukka" gjør gå-bevegelser når den blir satt ned mot bakken. Og seinere i filmen ser man tydelige grimaser.
|
![]() |
|
|