|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=152454 Jeg drikker litt te. Alternativ til kaffe som jeg ikke liker. Dette er en god grunn til å fortsette med det. ![]() Favorittene mine nå er Eple/kanelte og Rooibush chai masaite. Drikker du te? Hva er favoritt teen din? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann(VG) Drikker du te?Jeg drikker sjelden te, men når jeg gjør det så drikker jeg PG Tips med sukker og melk.
![]() |
#3 |
Nattrangler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Te er sunnere enn vann(VG) Drikker du te?Jeg drikker mye te i perioder, flere kopper om dagen i flere uker og så kan det gå flere uker før jeg drikker det igjen. (liker ikke kaffe)
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann(VG) Drikker du te?Jeg drikker en kopp om dagen nesten hver dag. Men det er ikke alltid jeg kommer på det, og nå som jeg vet det er sunt kommer jeg sikkert til å glemme det enda oftere.
![]() |
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Liker godt grønn te og drikker noen kopper hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg drikker 2-3 kopper om dagen.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann(VG) Drikker du te?Jeg liker ikke kaffe, men er glad i te. Ettersom jeg synes det er deilig med masse sukker i, begrenser det seg helst til helgefrokostene og enkelte kafébesök. Det går mest i Earl Grey, men grönn te er også godt. Nå for tida drikker jeg ammete nesten daglig, og da klarer jeg meg uten sukker.
![]() |
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg liker te. Nå som jeg er gravid og har får halsbrann av alt, drikker jeg nesten aldri svart te. Grønn te, eller frukt/urtete. Til vanlig liker jeg aller best darjeeling og assam. Nå for tida drikker jeg veldig mye London Fruit and Herb sine frukt og urteteer. De får guttungen også litt av.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Det er ikke ofte jeg drikker te, men det hender, og da går det stort sett i diverse fruktteer.
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg drikker te. Favoritten er Ceylon BOP, kjøpt selv på en plantasje i fjellene på Sri Lanka.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 26-02-07 kl 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg liker te, og siden jeg ikke drikker kaffe er dette en god erstatning i kaffe-sammehenger.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Akkurat nå er jeg inne i en te-periode. Jeg har blitt mer og mer kaffekjerring det siste året og har fått i meg en kanne før kl. 12 på formiddagen omtrent, så jeg har kuttet ut kaffen og gått over til te. Prøver å begrense meg, så jeg drikker 1-2 kopper om dagen. Det går for tiden i Earl Grey eller grønn te med sitron + en teskje honning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg liker ikke te, synes det smaker vann med dårlig ettersmak.
![]() |
#19 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg drikker masse te. Minst 4 kopper om dagen. Drikker både grønn og sort te, men aldri Lipton te. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg drikker masse te i perioder, så jeg må jo være supersunn
![]() |
|
|