|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Ovnsbake lettsaltet torskKan man ovnsbake lettsaltet torsk? Har aldri prøvd annet enn å trekke den i vann, så jeg er litt usikker. Kan det bli for salt? |
![]() |
![]() |
#2 |
mamma til gulljente
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
![]() Sv: Ovnsbake lettsaltet torskDet går ypperlig, men ha den da i folie sammen med noen vannholdige grønnsaker. For eks tomater, løk,parika, oliven og litt olje...og vips nesten en bacalao... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Ovnsbake lettsaltet torskJeg har allerede prøvd, men takk for svar. Jeg stekte den i ildfast form på en seng av grønnsaker og tomatsaus. Det ble godt, ikke for salt |
![]() |
![]() |
#4 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ovnsbake lettsaltet torskHvor lenge og på hvilken temperatur hadde du den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Ovnsbake lettsaltet torskTorskefileten delte jeg i passe stykker og stekte ved 225 grader i 10 min. Da var den fast og fin og delte seg i flak når jeg klemte litt på den. |
![]() |
![]() |
#6 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ovnsbake lettsaltet torskSupert,det skal prøves. Har hittil bare laget bacalao av det men det høres ypperlig ut å tilberede på den måten. Enkelt og fryyktelig sunt da gitt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ovnsbake lettsaltet torsk
Jan det er den beste måten. Ha den i en form med litt olje i og sett tempen til 80. La den stå i en liten halvtime. Smelter på tunga.
![]() |
|
|