Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skoene Anne Kat Hærland har på seg i kveldens program

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 22:15   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoene Anne Kat Hærland har på seg i kveldens program

Slimålene er vennene til Kristine Koht.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:15   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

...det er jo et skikkelig irriterende utsagn da. Spesielt om det stemmer Og nå tenker jeg generelt her, om en kvinne har PMS or not, får det slengt i fleisen, - like dustete utsagn likevel Like dumt som at man spørr en mann som ikke smiler som en sol, om han har mansen.

Sykt irriterendes! Jeg måtte bare

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:15   #43
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ble veldig nysgjerrig på de støvlettene.

Gammel 28-01-11, 22:16   #44
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Slim-åler, faktisk! Nå blei jeg veldig nysgjerrig på hvilke tråder de befinner seg i, det ringer ingen bjeller.

Og jeg er bare veldig lettet over at jeg ikke befinner meg i slimål-kategorien. : peker ned:

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er enig med rine. Rine er søt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:17   #45
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Som noe Pocahontas ville tatt på seg.

Og, ja, kanskje tenderte Elins utsagn i forrige tråd til å være slarvete, men jeg ser likevel ikke at det skal være verre å mene at Christine Koht muligens er ti kg tyngre enn hun utgir seg for, enn det for eksempel er å hevde at Siw Jensen ser ut som en rosin i fjeset. (Fritt etter hukommelsen fra diverse andre tråder.) Slik jeg oppfatter det, er det opplest og vedtatt at "Vi liker" Chritine Koht fordi hun er morsom og slanker seg på en PK måte, mens "Vi ikke liker" Siw Jensen fordi hun står for en politikk Vi ikke står inne for. Jeg liker ingen av dem, av ulike grunner, men jeg synes altså ikke Elins spekuleringer rundt en kjent person er verre en mye annet jeg har lest her.

Enig med rine.
Og jeg tror Pocahontas var mer motebevist en så... Hun hadde droppet lenka, og hatt en naturlig skinn-farge på støvelettene sine, ikke en farge som lignet på oppkast i all sin prakt, blandet med kumøkk

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:18   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine: Andersen har slektninger på Voss? : oppdaget nettopp torsdagfisken:

Gammel 28-01-11, 22:19   #47
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og jeg er bare veldig lettet over at jeg ikke befinner meg i slimål-kategorien. : peker ned:

Gammel 28-01-11, 22:19   #48
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Slimålene er vennene til Kristine Koht.

Hey! Kaller du venninnene til Kristine for slim-åler????
Kristine har ingen slim-ål-venninner!! Såh det såh.

Gammel 28-01-11, 22:20   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hey! Kaller du venninnene til Kristine for slim-åler????
Kristine har ingen slim-ål-venninner!! Såh det såh.

Nei, jeg nei! Det var du som kalte de slimåler.

Gammel 28-01-11, 22:22   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

rine: Andersen har slektninger på Voss? ppdaget nettopp torsdagfisken:

Den tok det litt tid før jeg skjønte...Jo, jeg har gjerne en tendens til å la sanger jeg nynner på bli til titler av og til.

Gammel 28-01-11, 22:22   #51
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri sagt at Siv Jensen ser ut som en rosin, jeg må liksom bare få sagt det sånn i tilfelle noen skulle tro at akkurat den slimålen er meg. Sikker på at du ikke blander med "Einar Lonstad ser ut som en saccosekk i trynet", rine? (Det er ikke jeg som har sagt det heller, altså! Men jeg kan ha referert til at noen har sagt det. )

Gammel 28-01-11, 22:23   #52
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ble veldig nysgjerrig på de støvlettene.

Ikke noe hell med søkingen, du får se reprisen.

Gammel 28-01-11, 22:23   #53
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Takk! *søker*

Nei, nå så jeg på nrk.no, tror ikke det er Ash, var for mye frynser, da må de i tilfelle være noen år gamle.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:24   #54
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har aldri sagt at Siv Jensen ser ut som en rosin, jeg må liksom bare få sagt det. Sikker på at du ikke blander med "Einar Lonstad ser ut som en saccosekk i trynet", rine? (Det er ikke jeg som har sagt det heller, altså! Men jeg kan ha referert til at noen har sagt det. )

Jeg aner ikke hvem som har sagt hva, og måtte google Einar Lonstad. M.a.o: Jeg aner ikke. Kan prøve å lete litt, da.

Gammel 28-01-11, 22:26   #55
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke hatt mensen siden jeg begynte med hormon-spiral.
Hormon-spiral anbefales

Hormonspial er også kalt sexdødaren, så det forklarer nok humøret.

Opprinnelig lagt inn av Elin

Ja, er litt møkklei FP. Det er jeg rett som det er, men så er jeg litt fascinert av dette forumet også. Mange ok folk og mange slim-åler.

Jeg er en slimål, men jeg er jaffal slimål nr. 4 på poppislista.

Jeg er enig med rine. Rine er søt.

For mye rødvin!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:27   #56
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ah. Nå har jeg lest resten av Koht-tråden og skjønte plutselig mye mer. Og denne tråden ble ti ganger mer morsom, og den var ganske morsom fra før.

Hvis de såkalte slimålene er sånne jeg synes er Fine Folk og jeg er enig med dem; er jeg slimål da? Ja?

Gammel 28-01-11, 22:27   #57
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Den pokkers dansebananen her også, har jeg ikke drept den?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:30   #58
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Er det noen som vet hvilke merke det er?

Rekner med at du er fornøyd med svarene

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:34   #59
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Den pokkers dansebananen her også, har jeg ikke drept den?

Man dreper aldri en Agentdansebanan. 007 overlever alt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:34   #60
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Nå har jeg skummet igjennom Koht tråden også - festlige greier. Så da ble begrepene slarvete og nepete krystallklart gitt - morsomt at Elin klarte å fyre opp så mange da

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.