|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg lette ikke så veldig hardt etter denne tråden, fordi jeg ble så sur på Garden Girl fordi de mente at de modellene de hadde med grusomme blomsterstoff var såååå nedtonede og basic og de hadde null planer om å lage noe som ikke-shabby chicks kunne våget seg ut i.
|
|
|
#45 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?
Garden girl har kommet med et nytt mønster i år da, men det er kun marginalt mindre mønstrete.
|
|
|
#46 |
|
Mother of Dragons
|
Er ikke Hilfiger mest sengetøy? Jeg tror jeg har Hilfiger sengetøy. Kan det stemme?
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Ja, den er virkelig ikke verdt å vurdere en gang. Ultrafæl er den.
Da skal jeg bruke litt tid på den, takk for tips. Åpning nedover er jo smart. Er den så innsvinget at den strammer når man bøyer seg? Jeg vil helst ha en som bare henger, nemlig.
De lager nok sengetøy, i litt sånn amerikansk blå/rød/hvit-patriot-Marthas Vineyard-stil. Litt ala Ralph Lauren. Men det er i all hovedsak klær.
|
|
|
#48 |
|
Mother of Dragons
|
Den strammer ikke på meg, men jeg kjøpte så stor at jeg kan tre den utenpå annen bukse.
|
|
|
#49 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Snekkerbukser for voksne?Er så heldig at jeg har en snekkerbukse av typen DIVIDED,som ble kjøpt på H&M for noen år tilbake. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Snekkerbukser for voksne?Jeg har en snekkerbukse av merket Carhartt. Det er en ordentlig mannebukse som er kjøpt i USA for noen få måneder siden. Den er tradisjonell med knepping i sidene og seler over skuldrene. Jeg synes selv jeg ser ganske tøff ut i den |
|
|
|
|
|
#51 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?Leter du fremdeles etter snekkerbukser? Det ser ut til at dette blir en "hit" i år. ihvertfall hvis man skal dømme etter hva som har kommet inn av nyheter i butikkene..
|
|
|
#52 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Burde være en smal sak å sy igjen åpningene slik at det ikke kommer inn jord og steiner?
|
|
|
#53 |
|
Mother of Dragons
|
Neida, det som er bra er at det er åpning i bunnen, sånn at det fyker ut stein. For det kommer inn om det er åpning i det hele tatt. Jeg har sånne bukser med sånne lommer hvor jeg har inn sånn hard skumgummi og synes det er supert altså, om jeg driver og herjer og snekrer og luker eller hva, så er det bare å deise ned på knærne, og ikke tenke på hvor man har gjort av platene.
|
|
|
#54 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snekkerbukser for voksne?Problem solved
|
|
|
#55 |
|
Glamorøs
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?Nei, jeg har fremdeles ikke funnet meg en snekkerbukse.
|
|
|
#56 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Snekkerbukser for voksne?Kanskje du kan sjekke denne ? Dette er bloggen til et firma som også har en norskspråklig hjemmeside og som spesialiserer seg på snekkerbukser i alle størrelser og fasonger. hjemmesiden deres er imidlertid veldig treg akkurat nå, men bloggen funker greit. Sist redigert av Garamond : 01-02-11 kl 01:13. |
|
|
|
![]() |
|
|