|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaring med Rasavil vinterdresser?Hvordan er kvaliteten på Rasavil vinterdresser? Hvordan er størrelsen? Jeg har barn som er 124 og 120 cm lange. Jeg regner med å måtte kjøpe str 128 siden jeg helst vil at dressene skal passe neste vinter også. De har nå vokst fra Twins dresser str 122. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Jeg kjøpte en Rasavildress av Gnuri her inne, og jeg er utrolig fornøyd. Dressen er solid og storesøster er både tørr og varm.
|
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Har hatt Rasavil en sesong og den var vi veldig fornøyd med. Minnet mye om Reimatec, men var mer slitesterk enn hva vanlig Reimatec er. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Har også vært veldig fornøyd med rasavil, men de er nok mindre i størrelsene enn reima.
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Jeg kjøpte to Rasavil dresser på salg i fjor og tok dem i bruk når vintersesongen begynte i år. De to jeg kjøpte var i to forskjellige stoff på beina. Den ene i str. 134 i sånt glatt stoff som Reimatec har varte i nøyaktig 2 uker før det var hull på knærne og flossete i rumpa. Veldig misfornøyd med den. Den billige dressen vi kjøpte på Europris etterpå har holdt 10 ganger bedre faktisk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Vår er brukt to sesonger uten at det sees at den er brukt noe særlig. Nå er den litt knapp til å ha mye under så den brukes kun i stallen.
|
|
|
#9 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Bra dress som er vanntett og robust. Liten i størrelsen (vi kjøpte i fjor). Modellen er smal.
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Er du sikker på at du vil kjøpe 128 til neste sesong. Poden min som var 125 da sesongen startet har 134 i ticket. Rasavil kjenner jeg ikke til.
|
|
|
#11 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?Vi har brukt Rasavil-dress i cordura i to sesongar. Like fin etterpå og vi var kjempefornøgde. Dressen var litt liten i storleiken, så om dette ikkje har endra seg det siste året, ville eg gått opp ein storleik i forhold til normalt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Erfaring med Rasavil vinterdresser?
Og min frøken som var 125 cm i høst har 134 i reima tec + denne vinteren. |