|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lær meg om mobilerJeg har en Samsung-mobil som begynner å bli litt sliten og vurderer å bytte den ut. Hva er det iPhone og "den typen" mobiler har som "vanlige" mobiler ikke har? Hvilke alternativer til iPhone finnes hvis jeg bestemmer meg for "den typen" telefon? Er det noe med å kunne gå på nett med dem eller?
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Lær meg om mobiler"Vanlige mobiler" kan vel også gå på nett? I alle fall de "vanlige" Nokia-fonene jeg har hatt. Men iPhone har mye større skjerm og er derfor mye bedre på nettsurfing. I tillegg kan man laste ned drøssevis av app's for alt mulig og hva man enn skulle være interessert i. Noe gratis, og noe for kr 6, 11, 17 og en sjelden gang dyrere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Lær meg om mobilerJeg har HTC Desire, og er superfornøyd. Den er lik iPhone, i den forstand at den ikke har tastatur, og stor skjerm. |
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Lær meg om mobilerMed gå på nett tenkte jeg å bruke trådløstnettet. Det kan ikke den jeg har nå, i hvert fall, selv om den har en eller annen online-funksjon som jeg ikke er interessert i å betale mer for.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Lær meg om mobilerSE X10 mini (og mini pro, den med uttrekkbart tastatur) er helt OK telefoner. Jeg har pro, og er avhengig av tastaturet. Det finnes masse apps til Android-telefoner (som jo SE-telefonene er), og de fungerer ca på samme måte som en iPhone. Nå har jeg fått iPod touch, som er omtrent identisk med iPhone bortsett fra at den mangler telefon- og smsmuligheter, og jeg skal definitivt ha iPhone etterhvert.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg om mobiler
X10 mini blir liten skjermmessig, hvilket har sine fordeler og ulemper. Fordelen blir at man får en liten telefon. Ulempen er at den ikke blir like god å surfe på, og at en del applikasjoner blir ganske begrenset med såpass liten skjerm.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Lær meg om mobilerTakk for innspill. Jeg endte med en Samsung Wave, og så langt er jeg godt fornøyd. Hadde Samsung-telefon fra før, men denne er mye mer intuitiv enn den gamle og veldig grei å bruke. Har ikke rukket å sette meg inn i alle finessene ennå, men kan godt bruke den.
![]() |
|
|