|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om tidlig ultralyd og dette med sykdommer man kan finne derJeg sitter med mange av de samme tankene som deg, smilefjes.
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Om tidlig ultralyd og dette med sykdommer man kan finne der
Duotester er ikke hundre prosent sikre. Det vil alltid fødes barn med ulike sykdommer eller med spesielle behov. Og selvsagt må testing være frivillig. Det må også være helt frivillig hva man velger å gjøre med resultatet av en slik test.
Men det er da ikke et gyldig argument at det bør pålegges å føde syke barn til flere fordi de som da velger eller får et barn som feiler noe som ikke oppdages i testene eller som har noe som ikke testes på da får lavere behandlingstilbud? Det blir veldig galt føler jeg. |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om tidlig ultralyd og dette med sykdommer man kan finne der
Nei, og det skriver jeg vel også. Men jeg ser problemstillingen.
![]() |
![]() |
|
|