Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-11, 19:43   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Æsj, jeg blir så utrolig lei av å lese kommentarer som i alle fall jeg tyder dithen at man ikke syns personalet i barnehagen skal få påfyll av kunnskap, og en motivasjonsboost i jobben sin, heller ikke teambuilding. Men som klager over umotiverte ansatte i barnehagen, mye sykefravær, lite voksne, og lite kompetente voksne.

Jeg har ikke opplevd å ha planlegging på andre tidspunkter enn på planleggingsdagene. Men det er nå ikke akkurat vanskelig å forstå at denne planleggingen kan gjøres på andre tidspunkter slik at de som jobber i barnehage også en gang i "skuddåret" kan ha fri samtidig.

Og hva er egentlig forskjellen på at en annen type bedrift stenger en hel fredag feks fordi personalet skal på teambuildingstur for å gjøre arbeidsplassen til et bedre sted å være?
Og jeg har vel ikke akkurat intrykk av at såkalte kursdager alltid er så innholdsrike i andre yrker. I barnehagen er det virkelig kurs om man skal på kurs. Det er ikke snakk om å ha tre timer kurs, for så å dra på spa eller spise på dyre restauranter akkurat.

Kjenner jeg blir pissesur av slike tråder som dette.

Emneord
klassiker, planleggingsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.