Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hunder i barnehagegarderoben - ok?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben
Greit å ta med hunden inn 11 4,91%
Ikke greit å ta med hunden inn 213 95,09%
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 09:28   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg skjønner at du vil ha skryt av hunden din, og det skal du få. Nydelig var den.

MEN: Jeg ville altså likevel tatt mer hensyn til hunden og latt det der være til hunden var trygg selv. Joda, jeg leser at du hadde den på fanget. Men jeg er ikke så sikker på om jeg ville ha gjort det heller med en haug med barn rundt. Man vet aldri.
Hunden kan umulig ha opplevd dette som en positiv situasjon, og ikke hadde sistuasjonen noen hensikt i pregingsøyemed heller. Så det eneste motivet jeg ser i en slik situasjon må bli "Show off" fra hundeeier.

Var nok ikke helt slik Line
Oliver hadde med seg bilder av hunden i barnehagen for å vise frem på "ha-med-dagen"
Det kom spørsmål i ettertid om å ha den med,så barne kunne få hilse på den og klappe den

Det er mye mer bekvemt å la være å ha med hunden for min del i morgenstresset, så her var det absolutt ikke noe stort ønske om noe show-off.

Gammel 27-02-07, 09:33   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Var nok ikke helt slik Line
Oliver hadde med seg bilder av hunden i barnehagen for å vise frem på "ha-med-dagen"
Det kom spørsmål i ettertid om å ha den med,så barne kunne få hilse på den og klappe den

Det er mye mer bekvemt å la være å ha med hunden for min del i morgenstresset, så her var det absolutt ikke noe stort ønske om noe show-off.

Men mener du det var bra for hunden?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 09:37   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Men mener du det var bra for hunden?

Ja det mener jeg
Jeg har hatt hund i så mange år at jeg klarer å forstå og lese hunden min

Hadde dette vært en skvetten nervøs hund som ikke trives med flere mennesker, hadde jeg selvsagt ikke tatt den med

Vi er en stor familie med fire barn, tre store med store vennekretser, og her er det mye mennesker ut og inn, noe hunden er vant til

Det er stor forskjell på det og en hund som nesten ikke er vant til mange mennesker rundt seg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.