Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 12:56   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Som ansatt innenfor utdanning så har jeg også "problemer" når det er planleggingsdager, da det er den vanskligste dagen for meg å ta "fri" fra jobb, siden jeg MÅ på jobb akkurat DEN dagen og ikke kan ta ut avspasering/ferie.

Men du har fri i skolens sommerferie, jule, påske, pinse-ferie ? Ja? Nei?

Jeg jobber i juli og august i år. Jeg har sommerferie første del av juni. Jeg skulle gjerne hatt juli-ferie. Pga. barnet mitt. Jeg skulle gjerne ønske jeg hadde garantert fri på julaften og i romjulen også - for ikke å snakke om nyttårsaften, og påske, da skulle jeg ønske jeg kunne velge å ha fri. Hvor er barna til alle disse som ikke kan velge å ha fri i skolens ferier tror du? Det er snakk om ganske mange av oss nemlig.

Jeg synes mine lærervenninner sutrer i gjennomnsnitt LANGT mer over overtid, hjemmearbeid enn andre. De snakker ofte som om de er de eneste i samfunnet som ikke stempler ut når klokka ringer. Overtid, tvungen overtid, hjemmearbeid, telefonvakt hjemme m.m. er faktisk ganske vanlig for svært mange.... og noen ganger kan de virke som om lærere setter generellt sett liten pris på at de kan være sammen med barna sine i alle ferier .

Emneord
klassiker, planleggingsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.