Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babyjogger city mini?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 21:40   #36
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babyjogger city mini?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vurderer faktisk nesten seriøst å dumpe OTH'en for å få meg en sånn. Til en toåring. Skulle hatt smekk på fingrene.

Til en toåring er vel kanskje en Babyjogger City mini vel så bra? Jeg har i alle fall tenkt og selge TFK-vogna over sommeren og bare bruke Babyjoggeren det siste året, for de bruker jo strengt tatt vogn sjeldnere og sjeldnere.

Den er i alle fall helt fantastisk. TFK'en er et digert drog, satt sammen av kun glidelåser og trykknapper, må slås sammen med makt og gladvold og tar like stor plass som et amerikansk kjøleskap, mens Babyjoggeren slås opp og ned nesten bare ved tankekraft og blir så liten sammenslått at man nesten ikke finner den igjen. :frelst:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.