|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke brodder er best?Jeg har av diverse årsaker plutselig tre par brodder nå: Yaktrax, ett par sånne gummi med pigger under (ikke akkurat de på bildet til mina, men samme prinsipp), og ett par veldig enkle gammeldagse som består av en bred strikk med en metallfirkant med pigger under. De er veldig enkle å tre rett inn på foten og tar liten plass i veska når man tar dem av. Og de er faktisk de klart beste når det er skikkelig is. Bråker ganske mye, da. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke brodder er best?Tusen takk for tips her om brodder. Trodde ikke det var noe jeg trengte å tenke på på mange, mange år. En tur med vogna idag fikk meg til å innse behovet: Fikk ikke gått der jeg ville, det blei for glatt for meg. Yatrax er snart innkjøpt!
|
|
|
#23 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilke brodder er best?Jeg ser det er Yatrax jeg også skal ha. Og så dør jeg litt av FP om 40 år-tråden, enda jeg har lest den før. Priceless.
|
|
|
|
#24 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke brodder er best?Jeg synes det er fantastisk at jeg nå ikke bare vet hva som er broddenes Rolls Royce, men at jeg også er litt irritert over at jeg kjøpte mine før jeg fant det ut.
|
|
|
#26 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvilke brodder er best?Yaktrax er bra, og enda bedre ble det når jeg fant ut at de hadde dem tilsalgs på www.bokklubben.no.
|
|
|
#27 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hvilke brodder er best?
Noen som har formeninger om dette?
|
|
|
#31 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke brodder er best?Jeg har støvler med innebygde brodder, slik at jeg kan vippe dem på eller av etter behov. Veldig fint for en som ikke var barn i Norge (kjøpes forresten på Trapes sko i Oslo sentrum). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan jeg spørre hvilken? finner ikke gavekort der man kan velge brodder... Mulig jeg er dårlig til å lete. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
En Som Trener
|
Her blant annet: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/in...o?dokId=576492
|
|
|
#34 |
|
En Som Trener
|
Dagens rapport: De tar bra på isen, men om man beveger seg innendørs med dem på vanlig gulv så kan det være at man faller og slår kneet sitt og det gjør minst like vondt som å falle på isen.
|
|
|
#35 |
|
rakkarpus
|
Huffa..
|
|
|
#36 |
|
Opp og fram, - framover
Usj... Da kan vi konkludere med at dem ikke funker inne iallefall, det var dumt... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Opp og fram, - framover
Det er ingen brodder å velge der lenger, kanskje dem har tatt bort dem da.. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilke brodder er best?Denne tråden var jo midt i blinken for meg, da blir det Yatrax brodder til pappa som har bursdag snart og veldig glad i å gå tur i all slags vær.
|
![]() |
|
|