|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Han bør jo være ganske sikker på at hun sier ja da, ellers kan dette bli en flau affære.Og nei, jeg kunne ikke tenke meg å bli fridd til slik. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Jeg digger denne vrien, men hadde aldri funnet på det selv uten å ha sett det på forhånd. Jeg har kun vært i veldig tradisjonelle bryllup så er litt stuck i den tankesettingen. Men skulle jeg giftet meg en dag kunne jeg godt tenkt meg å ha noe slikt som i denne videoen.
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?
Den nederste linken. (Jeg har ikke sett de andre, men gjetter du så på den øverste?) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Å danse litt i eget bryllup kunne jeg godt gjort, men om noen hadde prøvd å fri til meg på den måten fyren i første innlegget gjør, hadde jeg aldri snakket til vedkommende igjen.
|
|
|
#6 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Jeg har sett videoen der de danser seg opp midtgangen før. Og jeg blir like |
|
|
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Nei.
|
|
|
#9 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Nei, noe slikt er ikke for meg. Hverken kirkegifting eller dansing. Jeg kunne godt tenke meg en god tilskuerplass til noe slikt da, men uten å måtte delta selv
|
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Jeg har sett den nederste videoen før, for mange synes den er "så fantaaaastisk". Jeg synes bare det er teit.
|
|
|
#12 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Ja! Elsker å tøyse og overraske, og hadde vært kjempegøy å gjort noe slikt! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Jeg skulle gjerne vaert i det bryllupet. Sikkert en herlig stemning hvis det begynner slik. Egentlig kunne jeg godt ha funnet paa noe saant, men jeg hadde nok ikke gjort det likevel. Ikke förste gangen jeg giftet meg i alle fall. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Skilsmisseversjonen er med andre folk enn bryllupsversjonen såvidt eg hugsar. Den er ein parodi på bryllupsvideoen. Bryllupsvideoen trur eg ikkje er bløff.
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Jeg elsker det klippet! Mest fordi bruden ser så tindrende glad ut. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Ah - kult! Jeg kunne ha likt noe á la det der, men jeg hadde garantert valgt litt annen musikk
|
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hadde du likt å leke slik i bryllupet ditt?Jeg har ikke sett på linkene, men generelt syns jeg slikt noe er forferdelige greier, og jeg er veldig glad ingen hadde slike "lyse ideer" i vårt bryllup.
|
![]() |
|
|