|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: AmigurumiDet finnes mye flott bomullsgarn altså. Jeg er enig med luftslottet at de litt blanke og glatte er best og lettest å hekle med. Dette katia-garnet var virkelig godt, så jeg kommer nok til å prøve å finne det igjen!
|
|
|
#43 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Amigurumi
Du blir nødt til å sette sammen et superteam av heklemestere da, frykter jeg. Ikke engang "hun som til og med klarte å lære en eller annens bror på 13 som syns det er urteit å gjøre noe som helst" klarte å lære meg det.
|
|
|
#44 |
|
Whatever, never mind
|
Jeg blingset og leste "heksemestere", og synes det var litt vel drastisk måte å få lært deg å hekle. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: AmigurumiHvis vi også skaffer en tidsmaskin (hallo, finnes det heksemestere så finnes det tidsmaskiner) og drar tilbake til når JEG var 13, så hadde det sansynligvis vært langt mer effektivt.
|
|
|
#48 |
|
"De"
|
Ikke helt. Jeg satt mellom to stykker som ikke kunne hekle og ovenfor en som trengte hjelp til en monsterbukse.
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Sv: AmigurumiSe på denne - så søt |
|
|
|
#51 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AmigurumiJada, jeg vet det. Gammel tråd. Men hvordan har jeg klart å gå glipp av dette!? |
|
|
|
|
|
#54 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AmigurumiDette har jeg veldig lyst å prøve, men er ingen stor hekler. Kanskje jeg får det til likevel. Har sett ei her inne som har laget så mange fine, og jeg liker spesielt godt den flotte kamelen!
|
|
|
#55 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: AmigurumiJeg bestilte en haug garn og oppskrifter på www. knittingroom.no for 2 uker siden, de er ikke kommet enda, men er visstnok på vei. Gleder meg til å prøve!
|
![]() |
|
|