Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva må skrus ned ved salg av bolig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-11, 17:40   #1
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Solå er litt kul
Standard

Sv: Hva må skrus ned ved salg av bolig?

Pleier folk virkelig å ta med seg hekken når de flytter?

Fastmonterte kasser- mine henger slik at jeg bare hekter dem av om vinteren. Må jeg da la dem bli igjen?

Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:41   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Fastmonterte kasser- mine henger slik at jeg bare hekter dem av om vinteren. Må jeg da la dem bli igjen?

Du kan uansett bare la være å ha dem fremme på bilder og visning, så har du løst problemet. Alternativt skrive i salgsoppgaven at de ikke er med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 17:59   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Pleier folk virkelig å ta med seg hekken når de flytter? ...

Forrige gang vi flyttet, sørget vi for å fjerne alle nytteplantene våre før visning og grov dem ned dit vi skulle. Vi hadde ikke vanlig hekk, men hekk av solbær- og ripsbusker. Noe vi regnet med at ev. kjøpere var nada interessert i.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.