|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
--
|
Kule strømpebukser/tightsJeg ønsker meg kule strømebukser eller aller helst tights. Av typen striper/mønster. Slike som kan skimtes her. Noen som har noen tips til nettbutikker? Har surfet rundt det siste døgnet, men har ikke funnet noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kule strømpebukser/tightsKan anbefale en titt på mytights.com - der har de mye fargerikt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Kule strømpebukser/tights
Ja, jeg kikket faktisk innom der nå og søkte på striper, men fant ingenting som liknet dette. Merkelig, egentlig!
|
|
|
|
#4 |
|
--
|
Sv: Kule strømpebukser/tightsJeg har vært på mytights. Og ebay, men der går jeg litt vill. Og flere sider jeg har funnet ved å søke her på FP. Jeg er visst ikke den eneste som har lett etter kule strømpebukser. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Ja, jeg så den - og har prikket deg for den. Veldig søt!
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kule strømpebukser/tightsJeg har strømpebukser fra Lindex i den turkisfargen der
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kule strømpebukser/tightsHer har de iallefall noen stripete.. http://www.madamefantasy.com/epages/...egories/Tights
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Kule strømpebukser/tightsNå vet jeg ingenting om din str/høyde, men jeg vil tro at den type strømpebukse finner du lettest i barneavd. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
--
|
Sv: Kule strømpebukser/tightsTakk for tips Silje, men er nok både for høy og bred for barneavdeling. Fant et par mulige på linken til Nessie, også har jeg sendt en mail til T&T. Egentlig liker jeg best tights, synes de sitter bedre enn strømpebukser som detter ned. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Kule strømpebukser/tightsJeg har kjøpt mønstrete strømpebukser på Indiska tidligere. Om de har noen denne sesongen vet jeg ikke, men det er jo verd en titt om du befinner deg i nærheten av en butikk.
|
|
|
#17 |
|
--
|
Hurra, da fant jeg noen! http://www.sneakyfox.com |
|
|
|
|
|
#18 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kule strømpebukser/tightsUno har flere fine.
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Kule strømpebukser/tightsher har de masse forskjellig: |
|
|
|