|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Passiv
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!
|
|
|
|
#82 |
|
Off the map.
|
Jeg har ikke noe ønske om noe svar, men at man kan bruke forumet til noe annet enn å spre eder og galle. (og den er ikke bare til deg)
|
|
|
#83 |
|
Fjellpiper
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Off the map.
|
|
|
|
#85 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Jeg tror du har helt rett, Heilo.
|
|
|
|
#86 |
|
Off the map.
|
Man kan vel blåse oljepengene da vet du. Inflasjon? HÆ?
|
|
|
#87 |
|
Passiv
|
Og om man prøver å belyse det så får man gjerne situasjonen der alle argumenter avblåses med "snakk", tillit til at Siv og Carl burde få prøve seg så kan de vise hva de duger til, og til slutt rundes det av (dersom noen imøtegår selve Siv eller Carl) med at det er politikerne som stopper all moroa og disse burde gå og skamme seg. |
|
|
|
#88 |
|
Passiv
|
Takk for presiseringen. Jeg tror jeg ikke i hovedsak har slik bruk av forumet. Selv ikke i dag tror jeg at jeg kan si at majoriteten av dagens innlegg er slike. |
|
|
|
#89 |
|
Off the map.
|
Som å høre moren min dette (selv om de vil klare seg de altså - men det der med å la de få prøve seg)
|
|
|
#90 |
|
flisespikker
|
Spørsmålet ditt om hvor tallet kom fra kunne leses som et helt nøytralt og nysgjerrig spørsmål. Og jeg tror deg når du sier nå i ettertid at det var ment sånn, men jeg skjønner det veldig godt om noen trodde du mente det som en indirekte beskyldning - for det trodde jeg også, da jeg leste innlegget ditt. Og ikke fordi det var noe galt i spørsmålet, men fordi du nesten alltid er sint eller mistenksom når du svarer på noe LM skriver. Når du nå sier at det ikke var ment sånn denne gangen, så tror jeg på det, som sagt, men jeg synes hverken det var urimelig eller merkelig å anta at du mente det mer negativt enn du gjorde.
|
|
|
#91 |
|
Passiv
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Jeg tror kanskje at den dagen skattene er senket, alkohol og bilavgiftene minimerte og politiet tilstrekkelig styrket så vil mange av de som velger frp bli superoverrasket over hva de finner når de skal besøke bestemor på det private, anbudsfinansierte aldershjemmet. Jeg håper bestemor er såpass senil by then at hun ikke får det helt med seg. |
|
|
|
#92 |
|
flisespikker
|
Jeg går da virkelig ut fra at FrP vil bli kvitt senilitet også, når alt annet skal bli perfekt, så det blir neppe noe problem.
|
|
|
#93 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ja, noen ganger tenker jeg at det hadde vært greit bare å få testet det ut. Jeg og min lille familie klarer oss fint uansett. Vi har penger til å betale for alle de forsikringene vi måtte trenge.
|
|
|
|
#94 |
|
Off the map.
|
Nei, det er jeg helt enig i. Storparten av dine innlegg leser jeg med fornøyelse!
|
|
|
#95 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#96 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#97 |
|
kamerat
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Jeg synes dere bør møtes til duell. Jeg kan godt være sekundant.
|
|
|
#98 |
|
flisespikker
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Det er ok å spørre nøytralt.
|
|
|
#100 |
|
Passiv
|
Den derimot tar jeg til etterretning. Jeg skal ikke gå nærmere inn på hvorfor jeg sa noe om det heller. |
|
![]() |
|
|