Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvordan beskytter jeg setene i vår nye bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 17:42   #1
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan beskytter jeg setene i vår nye bil?

Se side 13 i denne:
www.hts.no/images/SETETREKK_2009.pdf

Det vi bruker er "Verkstedstrekk med høy rygg". Synes de har vært veldig praktiske og tror vi betalte 200-250 kr for dem.

I tillegg benytter jeg under stolen et lite sitteunderlag for at ikke "en dings" skal presse så hardt ned mot setet (det blir uansett en lite "merke" der under, men ikke så ikke som hvis det har vært uten).

Gammel 04-02-11, 18:53   #2
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan beskytter jeg setene i vår nye bil?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Se side 13 i denne:
www.hts.no/images/SETETREKK_2009.pdf

Det vi bruker er "Verkstedstrekk med høy rygg". Synes de har vært veldig praktiske og tror vi betalte 200-250 kr for dem.

I tillegg benytter jeg under stolen et lite sitteunderlag for at ikke "en dings" skal presse så hardt ned mot setet (det blir uansett en lite "merke" der under, men ikke så ikke som hvis det har vært uten).

Trekkene fra hts ser inmari praktiske ut - takk for tips! Bør kanskje høre med Ford også, der vi kjøpte bilen, om de har noen forslag.
Lurer litt på det med sitteunderlag under stolen, tror du det er ok sikkerhetsmessig? Forstår den praktiske nytten av noe slikt, det blir ganske tydelige merker i setene av bakovervendte stoler. De merkene, søkkene, har heldigvis gått relativt raskt bort når stolene har vært ute en stund. Lurer på hvordan det blir med skinnseter, noen som har erfaring fra det? Vi hadde tekstiltrekk på vår forrige s-max.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.