|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
awesom
|
Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandMin tante ønsker å sette inn penger til kreftforeningen i anledning sin nevøs begravelse. Problemt er at hun bor i Sverige og ikke har norsk konto. Hun fikk ikke til å føre over, er det noe annet hun trenger da en selve kontonummeret?
|
|
|
#2 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandIban, banknavn og bankkode er vel nok. Og adresse til banken.
|
|
|
#3 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandIBAN-nummeret. Det er kontonummeret innbakt i bankens internasjonale adresse. Står på kontoutskriften, og er ganske sikkert lett tilgjengelig i nettbanken hennes.
|
|
|
|
#5 |
|
Einsam
|
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandHvilken bank er kontonummeren i? Er ikke det Dnbnor? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandNei, utrolig dårlig konsentrasjon herfra. Beklager!
|
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandMannen lurer på om det nr er postbanken.
|
|
|
|
#10 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandNår jeg googler, later det ikke til å være Kreftforeningens kontonummer. Tror ikke det er Dnb. Har ikke de 50 på bedrifter og 51 på privatpersoner? Ikke sikker altså.
|
|
|
|
#12 |
|
Einsam
|
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utland
Kan begynne på veldig mye... mye som starter på 2, 5 og 7, men også annet.. Har visst fusjonert noen ganger. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Det må være Fokus Bank. :har 8601-nummer selv:
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Kjære kloke FP-medlemmer! Hjelp til bankoverføring/utlandJeg mener forresten å huske at jeg faktisk har overført penger til Sverige via Skandiabanken uten IBAN osv, men det er et par år siden, og reglene har vel kanskje blitt strengere.
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg googlet også og finner nr her.