Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferieplaner for 2011

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 21:33   #81
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi reiser til Bali i midten av mai og blir 3 uker.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:07   #82
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

2 uker til gran canaria i påsken, og 2 uker til Danmark i sommer (Danacup og legoland).

Gammel 04-02-11, 22:45   #83
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

så bra!
Ble det Callisto?

Jepp.. Håper jeg får det til

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:59   #84
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Vi har lagt inn bud på en aldri så liten hytte. Hvis det går i boks så blir det hverken syden eller Danmark, men sommerferie på Lifjell.

Gammel 04-02-11, 23:18   #85
Solå
Aktiv

Solå sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Solå er litt kul
Standard

Vi lurer på om vi skal reise sammen på festival på sørlandet, men da legger jeg inn krav om fint vær. Telttur med en baby i øs pøs, det gidder jeg ikke

Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:26   #86
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Callisto er så fint. Vi var der i mai 2008 da lillebror var rett under 2 år og det var så superfint med det store bassengområdet hvor han kunne plaske rundt på grunna der. Stranda rett nedenfor og et lite minitivoli i gata. Supert sted for små barn. Gled deg.

Er det lang busstur dit fra flyplassen? Et OK sted å reise alene med to barn, i mai eller juni?

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:27   #87
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jepp.. Håper jeg får det til

Jeg burde slå meg sammen med deg! Vi har barn på omtrent lik alder og jeg er og alene. Men vet ikke om jeg er tøff nok til å reise alene til Syden med dem. Hvem bestilte du med?

Gammel 04-02-11, 23:27   #88
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

En uke i Tyrkia i mai.

Og et par uker i Mandal i starten på august om vi får ferie så sent. Vi har vært der om somrene så langt det har latt seg gjøre, og bruker nok denne gangen også tiden på å være sammen med gamle kjente og kjære venner der nede.

Gammel 04-02-11, 23:46   #89
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg burde slå meg sammen med deg! Vi har barn på omtrent lik alder og jeg er og alene. Men vet ikke om jeg er tøff nok til å reise alene til Syden med dem. Hvem bestilte du med?

Vi er flere...hehe, vi reiser i juni.
Synes tanken var litt skummel først, men nå tror jeg det skal gå veldig bra!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:49   #90
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Vi er flere...hehe, vi reiser i juni.
Synes tanken var litt skummel først, men nå tror jeg det skal gå veldig bra!

Min yngste blir 3 i september, frøkna blir 6 nå. Hadde gjerne reist med henne alene, mye enklere. Men er usikker på ham og hvordan han takler varmen osv.

Gammel 04-02-11, 23:52   #91
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Min yngste blir 3 i september, frøkna blir 6 nå. Hadde gjerne reist med henne alene, mye enklere. Men er usikker på ham og hvordan han takler varmen osv.

Jeg har en 6- og 7-åring, har reist sydover siden de var 10 mndr., selv i hetebølger har det gått bra.
Man er ved basseng og sjø hvor man kan kjøle seg ned og kan søke ly i skygge, tror ikke Kypros er så ille i juni uansett.
Skjønner at du blir litt usikker siden du reiser alene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 23:55   #92
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Vi reiser (som vanlig) til Kypros 14 dager i juni.

Da skal vi være her: http://www.startour.no/feriereiser/k...on=sommer-2011

Ellers blir det å være i sommerhuset vårt + en tur til min søster i Kristiansand.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 00:07   #93
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal ha fri de 3 første ukene i august. (alt for lenge til)
Da skal jeg muligens jobbe under Norway Cup den første uken og siste uken skal ungene og jeg til Tyrkia (og dø litt i varmen) Vi skal til Aqua Fantasy.

Ellers har jeg tenkt å ta noe fri innimellom om det går.
(sommeren er høysessong på jobben og jeg vet faktisk ikke om min kollega er tilbake da) Planen er å få litt fri slik at jeg kan rive trappa mi og lage en ny (gjøre alt selv), i tillegg må jeg gjøre noe med gulvet i matboden min. Fikk fukt der på våren i fjor, men det har tørket nå. Støpen der er litt smuldrete for å si det pent, for dette er andre gangen (12 år siden sist da) Kunne egentlig tenke med å ta en skikkelig opprensking og fornying av det rommet.

Gammel 05-02-11, 00:12   #94
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi har leid hus i sør-Spania. To uker med garantert badevær. Her er link: http://www.spaniasommer.com/spaniaso...&VipItemId=909

Gled deg - det er et nydelig område.
Vi skal 14 dager til Spania i juli, ca der GinaK skal.
Før det skal meg og mannen til på en svipptur til London på Bon Jovi-konsert.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 00:24   #95
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kanskje turen går til Frankrike. Vi skal diskutere ferieplaner nå i helga.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 08:22   #96
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal en uke til Danmark iallefall.
Funderer på syden til høsten.
Også har vi 2 hytter på sørlandskysten vi kan bruke.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 09:41   #97
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

kanskje vi skulle slå oss sammen ja? jeg er også litt engstelig om å reise alene.. så lenge vi har samme interesser og intensjoner med turen så kan jo det gå bra..?
jeg har kun reservert den andre turen, ikke bestilt/betalt enda, så klanskje vi kan finne en rimelig tur sammen?
mine vil være nesten 3 og nesten 8 på turen...

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 09:58   #98
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

I år nekter Lærlingen å reise på tur med bare meg. I fjor reiste vi sammen med en venninne med to gutter på hans alder, og det var så storveis at han bare vil det samme igjen. Jeg også egentlig. Det er dessverre ikke aktuelt i år, da hun er høygravid i sommer. Med lite penger også er jeg rett og slett litt i stuss. Kypros i mai var fantastisk i fjor.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 11:01   #99
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg og jentene skal til Kypros. Har ikke bestillt ennda, men håper på å dra rundt skoleslutt.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 11:27   #100
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal 2 uker til Malaga med storfamilien, og ellers være en del i campingvogna vår som ligger på en helt nydelig sandstrand ved sjøen med et kjempeflott turområde rundt. Så vi håper på en bra og varm sommer hjemme også. Også skal vi en tur til Gøteborg noen dager om lillebror blir høy nok. Ikke noe vits i å dra dit om han ikke har passert 110cm.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.