|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Vi holder oss til halfassed permanente løsninger.
![]() |
#42 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?
![]() |
#43 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Vi har et hus fullt av midlertidige løsninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Jeg irriterer meg også over "joda, det skal jeg gjøre!". Det er masse jeg kan gjøre selv, men noen oppgaver syns jeg er så pyton at jeg overhodet ikke orker det. Pøtete og mikkete arbeid som samtidig er tungt - det hater jeg. Så JEG syns jo det er verdt å bare betale noen for å gjøre det. Men HAN syns ikke det, og insisterer på å ta det selv. Snart.
![]() |
#45 |
På (opp?)tur
|
Du er morsom, Esme.
![]() |
#46 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Vel, vi har fremdeles julepynten stående i kasser i en krok i stua, det var egentlig ment som en midlertidig løsning til vi fikk tid til å bære den inn i boden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bedreviter
|
Og da lurer jeg veldig på hvorfor du ikke bare ringer en snekker selv og får satt opp de listene, i stedet for å gå å irritere deg over dem. Det er en ærlig sak å ikke klare å sette opp en list (selv om det må være utrolig upraktisk å være så lite hendig), men du klarer vel å ringe og snakke med en snekker, i det minste? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Ja, men da blir jo mannen sur, siden han klarer det så fint selv!
![]() |
#49 |
Bedreviter
|
Ha, hvis jeg hadde hatt valget mellom at han var sur og jeg var sur, så hadde jeg ikke nølt med å innkalle en snekker. Kanskje det er nettopp det som skal til for at han skal ta affære raskere neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Bedreviter
|
Du trenger bare en gjærsag, så kommer vinklene av seg selv. Det er virkelig ikke videre komplisert ltså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Å, Teo, nå gjør du meg SUUUUR!
![]() |
#52 |
Bedreviter
|
Du skal få lov til å le hjerterått av meg til vintren, når jeg skal i gang med Prosjekt Gammel Villa og klager over at ingen vegger er vinkelrette og at gulvet heller fem cm. Hjelper det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Litt. :tørker sinnatårer:
![]() |
#54 |
Curlingkone
|
![]() |
#55 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Vi har også masse sånt. Og jada, min nokså handye mann sier at han skal fikse det. En gang. Jeg har i grunnen sluttet å irritere meg over det meste, det er mest irritasjon det første halve året og så glemmer jeg det og ser det ikke lenger.
![]() |
#56 |
Shake it out!
|
Min vet bedre enn det. Hadde på meg en genser med hull under armen, og fikk beskjed om at hvis jeg tok den av, skulle han sy det igjen for meg. Fine mannen!
![]() |
#57 |
Protonterapeut
|
Neineinei. Du trenger en sånn (av en eller annen type):
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Kommer ikke i farta egentlig på noe her i huset, bortsett fra at vi var enige om å bytte ut kjøkkeninnredningen når vi flyttet inn her for snart 6 år siden, det ble bare ikke den første sommeren, for da flyttet vi altså inn, og sommeren etter giftet vi oss, så året i mellom var det så mye annet, og så ble jeg gravid og fødte sommeren etter det igjen, så da passet det jo ikke, og så var det travelt den første tiden med baby, og så tok vi delvis permisjon begge to etter fødselspermisjonen siden han ikke begynte i barnehage før han var to år, så da ble ikke kjøkken økonomisk prioritert, og så var jeg allerede gravid igjen når Knerten begynte i barnehage, og nå er jeg fødeklar, så... kjøkkenet står nå der. Det funker jo...
![]() |
#59 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Ja, det er kjempe teit! Men det er minst like teit å la disse mannfolka slippe unna alt. Er så lei av å gjøre ting han fint kunne gjort, på eget initiativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?Vi pusset opp badet for 2 år siden og da slo vi ned veggen mellom badet og rommet ved siden av. Rommet ved siden av ble også pusset opp skikkelig og satt på nye panelvegger og slikt. Men taklampa har ikke kommet på plass enda og gardinene kom ikke opp før i høst en gange.
![]() |
|
|