Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-11, 17:16   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvem som helst må gjerne være misunnelig på sommeren - det skjønner jeg godt at de fleste er - så lenge de er misunnelige uten å insinuere at jeg ikke har jobbet for de ekstra friukene.

(Og jeg furter ikke på lønningsdagen. Jeg er fornøyd med lønna mi på rundt 500' og blir enda mer fornøyd om 2,5 år når jeg bikker 16 års ansiennitet. Det eneste jeg har å utsette er at 16 år er øverste trinn i lønnsstigen, så da er det ikke mer å hente selv om jeg sikkert har minst like lang tid igjen i arbeidslivet.)

Jeg er også fornøyd med lønna, men som deg så synes jeg det er kjipt at jeg i august når topplønna. Og det er FØR jeg har blitt 40 år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, planleggingsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.