|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sommerferien 2011Da er jula over, og vi er i gang med å planlegge årets sommerferie.
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerferien 2011Vi har leid leilighet i 3 uker i Tyrkia. Etter ustabil Norges-ferie værmessig i fjor gleder jeg meg veldig til det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Sommerferien 2011Vi har neppe råd til noe særlig med ferie. Ikke vet vi hvordan det er med meg og min kreftbehandling, men jeg har en god følelse på at denne sommeren kan bli en fin sommer sånn helsemessig. Men ferien blir nok hjemme. Vi får leve på at vi var på Kreta i fjor. Første gang hele familien var på sydentur sammen. Den glemmer vi aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Sommerferien 2011Mannen er ingen syden-mann, så det er uaktuelt. Iallfall å bruke sommerferien på det, han kunne blitt med på en slik billig-reise en ukes tid for ungenes del, men det er ikke et alternativ akkurat nå iallfall.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerferien 2011Nå vett jeg ikke hvor dere bor, men en danmarkstur blir jo som regel alltid en suksess
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Sommerferien 2011Når man nettopp har bygget hus og garasje, synes jeg det må være greit å ikke reise noe sted i ferien. På død og liv, liksom. Småturer i hjemme-regionen blir noe annet.
![]() |
#7 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Sommerferien 2011
Jo, sånn egentlig mener jeg også det, men siden det ikke ble noen ferie i fjor pga. lillesøster så må vi få til en eller annen tur. Og det er ikke ungene som er mest storforlangende, det er nok jeg og mannen.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Sommerferien 2011Jeg skal pusse opp hjemme i sommer, så vi skal feriere billig! Dvs fotballtur til Sverige, og en ukestur til Lofoten sammen med resten av slekta (familiesammenkomst). Også regner jeg med vi pakker telt og sekker og sykler noen dager ved kysten slik som i fjor.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sommerferien 2011Dyreparken i høysesong er dyrt, ja.
![]() |
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Sommerferien 2011Vi har leid hus sammen et vennepar i Spania i to uker. Vi blir 4 voksne og 4 barn i alderen 2-9 år. Huset har eget basseng, har god standard, ligger ved en golfbane og ca 10 minutters gåtur til strand og båthavn med restauranter. Gleder oss veldig. Skal ta noen bilturer i området og til Gibraltar en times vei unna. Prisen totalt per familie for hus, flybilletter og leiebil er ca 31000. Det er mye billigere enn huset vi leide i Frankrike ifjor, men det var nok en del finere også mht standard,tomt og idyllisk beliggenhet.
![]() |
#11 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Sommerferien 2011I år skal vi til Alcudia på Mallorca
![]() |
|
|