|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Go'Morgen yoghurt?
Godt forslag safran - han er glad i vafler. Skal forsøkes det også. |
|
|
|
#42 |
|
intro
|
Sv: Go'Morgen yoghurt?Men er det så helt forferdelig å foretrekke litt søtt om morgenen, da?
|
|
|
|
#43 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Go'Morgen yoghurt?Man kan forøvrig trene opp sultfølelse, for f eks barn som ikke er sultne om morningen: server de noe de garantert liker, hver morgen i en periode, og utvid gradvis "menyen"... Gjerne start med renskårne eplebiter (uten stilk, frø og alt annet skummelt) , 10-20 minutter før planlagt måltid, da dette skjerper appetitten. Grove vafler (røre i kjøleskapet som foreslått før her) må gjerne også brukes.
|
|
|
#44 |
|
|
Tja. Heller kjip mat enn å dø av å ikke spise. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Det er helt sikkert ikke verdens undergang, og om jeg ikke hadde hatt sjanse til å få i han noe annet, så hadde det blitt det. Men jeg tror jeg skal klare å lure i han frokostblanding med Biola f.eks. Han er veldig glad i syrnede melkeprodukter med smak på. Naturell røres ikke, så han liker også søtt. |
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Go`Morgen yoghurt?
Det kan være lurt. Om man blander veeeldig lite så er det ikke sikkert det merkes og gjør det litt gradvis. |
|
|
|
![]() |
|
|