Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" rundt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-11, 22:42   #21
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ru

Og jeg innser nå at jeg egentlig ikke husker helt åssen den puta var

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 22:43   #22
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Standard

Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ru

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ditt svar så jeg ikke, Matilda, og niobe sitt glemte jeg litt i farta fordi... vet ikke, det har jeg jo faktsik sett...

Men jeg mistenker at flere tror som Maki, at alt henger sammen. (det gjør det jo, men puta kan tas ut fra trekket) for når den puta tas ut kan det jo faktsik somregel brukes lenger enn mange gjør (ikke bare fra denne tråden)

Ah, dette visste jeg ikke! Så smart

Gammel 05-02-11, 22:47   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hehe, det skjønner jeg egentlig godt. Man glemmer gjerne slike ting, hadde det ikke vært for at jeg var så sinnsykt opptatt av å ikke rote bort den puta før jeg tok ut resten av hodestøtten, og deretter ikke rote bort hodestøtten før vi byttet ut setet, og derfor flere ganger i løpet av denne tiden sjekket at det lå der jeg trodde jeg hadde lagt det, og ikke minst da jeg skulle låne det vekk for et år siden... Og så fikk vi det altså tilbake nå i vinter, og skal snart ta det i bruk igjen, men nettopp fordi jeg har styra litt med det innlegget, og ikke minst informert et par andre brukere om at man kan ta ut puta under baken før man fjerner hodestøtten helt, så ser jeg det ganske levende for meg. (Liggende akkurat der jeg la det da jeg tok det ut. Hvor det slett ikke ligger lenger, for nå ligger hele babyinnsatsen fint på plass i bilsetet, som er plassert på et gjesterom på loftet i påvente av fødsel)

Gammel 05-02-11, 23:03   #24
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hehe, det skjønner jeg egentlig godt. Man glemmer gjerne slike ting, hadde det ikke vært for at jeg var så sinnsykt opptatt av å ikke rote bort den puta før jeg tok ut resten av hodestøtten, og deretter ikke rote bort hodestøtten før vi byttet ut setet, og derfor flere ganger i løpet av denne tiden sjekket at det lå der jeg trodde jeg hadde lagt det, og ikke minst da jeg skulle låne det vekk for et år siden... Og så fikk vi det altså tilbake nå i vinter, og skal snart ta det i bruk igjen, men nettopp fordi jeg har styra litt med det innlegget, og ikke minst informert et par andre brukere om at man kan ta ut puta under baken før man fjerner hodestøtten helt, så ser jeg det ganske levende for meg. (Liggende akkurat der jeg la det da jeg tok det ut. Hvor det slett ikke ligger lenger, for nå ligger hele babyinnsatsen fint på plass i bilsetet, som er plassert på et gjesterom på loftet i påvente av fødsel)

Hehe Akkurat som meg, etter at jeg tok ut puta og la den i skapet i gangen. Hver gang jeg åpnet den skapdøra så jeg etter puta, fant den, og konkluderte med at jo, jeg vet hvor den er.

Gammel 06-02-11, 14:26   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ved 1-2 måned? I vår hadde vi en sånn rundt hodet som kunne tas ut separat mener jeg å huske. Men mulig det er annerledes nå.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 00:31   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puten under rompen skal vekk rundt 6 uker, da er det såpasse vekt på babyene at de blir tryjt ned i setet og derfor får slakke seler i en evt. kollisjon. Resten tar man når det passer. Vi fjernet det når det bare var til bry.

Gammel 07-02-11, 00:42   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken vekt er det babyene menes å ha rundt seks uker da? Min venninnes gutt var 7 kg på seksukerskontrollen. Minsten var 7 kg da han var 7 måneder.

Gammel 07-02-11, 16:19   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det sto rundt 6 kg?
Det står kg, ikke alder, om jeg husker rett. Og det var det de sa på Barnas Hus også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.