|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ruOg jeg innser nå at jeg egentlig ikke husker helt åssen den puta var |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ru
Ah, dette visste jeg ikke! Så smart |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ruHehe, det skjønner jeg egentlig godt. Man glemmer gjerne slike ting, hadde det ikke vært for at jeg var så sinnsykt opptatt av å ikke rote bort den puta før jeg tok ut resten av hodestøtten, og deretter ikke rote bort hodestøtten før vi byttet ut setet, og derfor flere ganger i løpet av denne tiden sjekket at det lå der jeg trodde jeg hadde lagt det, og ikke minst da jeg skulle låne det vekk for et år siden... Og så fikk vi det altså tilbake nå i vinter, og skal snart ta det i bruk igjen, men nettopp fordi jeg har styra litt med det innlegget, og ikke minst informert et par andre brukere om at man kan ta ut puta under baken før man fjerner hodestøtten helt, så ser jeg det ganske levende for meg. (Liggende akkurat der jeg la det da jeg tok det ut. Hvor det slett ikke ligger lenger, for nå ligger hele babyinnsatsen fint på plass i bilsetet, som er plassert på et gjesterom på loftet i påvente av fødsel)
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ru
Hehe |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ruVed 1-2 måned? I vår hadde vi en sånn rundt hodet som kunne tas ut separat mener jeg å huske. Men mulig det er annerledes nå. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ruPuten under rompen skal vekk rundt 6 uker, da er det såpasse vekt på babyene at de blir tryjt ned i setet og derfor får slakke seler i en evt. kollisjon. Resten tar man når det passer. Vi fjernet det når det bare var til bry.
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ruHvilken vekt er det babyene menes å ha rundt seks uker da? Min venninnes gutt var 7 kg på seksukerskontrollen. Minsten var 7 kg da han var 7 måneder.
|
|
|
|
#28 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hjelp ønskes kjapt - Maxi-cosi til nyfødt - når kan man fjerne det "innlegget" ruJeg tror det sto rundt 6 kg?
|
![]() |
|
|