Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn - igjen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 18:29   #21
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn - igjen

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Den er god å trille også med to barn i?

Det blir 2,5 år mellom mine to, og jeg er på utkikk etter en vogn som gjør at jeg kan få med meg begge to alene uten for mye pes. Det er jo genialt her at det går an å trille ned til barnehagen f.eks. og parkere både storebror og ekstrasetet før minsten og jeg suser videre. : optimist:

Genialt ja, det siste altså Gjorde det hver gang jeg trilla til barnehagen. Deilig at man da har singelvogn videre og slipper å drasse på "side-by-side" med bare en unge.
Syns den var grei å trille med to i også og begge sovna greit når det var et alternativ

Gammel 08-02-11, 19:18   #22
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Hehe. Når er det du trenger den?

Tidligst fra mai av, om i det hele tatt, så det er ikke noe som haster.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 20:00   #23
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi skal ha den kokos viser, BJ City Select, enda jeg synes den er dritstygg. Jeg elsker at den har muligheten til å ha barna vendt i akkurat hvilken retning man vil, og at man kan kneppe bilsetet med den yngste på, mens den største sitter i sportsvogn. Men den blir en del dyrere enn jeg liker ... Håper dere blir fornøyd med P&T-en, da!

Gammel 08-02-11, 20:59   #24
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror det er et veldig lurt valg for dere, Matilda.

Stjernekikkeren har nok ikke så veldig mye vognperiode igjen, men om våre hadde vært tettere, ville det nok blitt den.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.