Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 08:35   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Jeg kom ikke lenger enn til den økende totalterroriseringen. Jeg synes, helt ærlig, at det er en ganske dårlig form for totalterrorisering hvis det faktisk er rom for økning. Noen™ burde kunne bedre enn som så.

Gammel 09-02-11, 08:39   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Her er en ganske seriøs og opplysende tråd om temaet.

Jeg skal fremdeles ikke HPV-vaksinere datteren min, men det er ikke pga Folkene bak Folkets Info:

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Vi er blant de som valgte å ikke vaksinere -98 modellen vår, men jeg må bare si at sider som denne venhild linker til her IKKE bidro til vår avgjørelse.

Ikke ro dere bort nå, jenter. Det var øøøøørlittegranne derfor også, sant?

Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:53   #3
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kom ikke lenger enn til den økende totalterroriseringen. Jeg synes, helt ærlig, at det er en ganske dårlig form for totalterrorisering hvis det faktisk er rom for økning. Noen™ burde kunne bedre enn som så.

TOTALterrorisering, og så er det rom for økning? Atte, kan noen forsjempel forklare meg hvordan atte det kan gå an a?

Svar med sitat
Svar

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.