|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJa, jeg holdt akkurat på å sitere meg selv og lure på om jeg heller skal bli trehugger. :ser på naboens tre som tar solen om sommeren:
![]() |
#324 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMen hvis jeg sitter i treet, skygger det jo ikke for meg. : problem solved: Så kan den sure naboen bare ha det så godt.
![]() |
#325 |
Slumrende Ullteppe
|
Æ e da ingen pusekatt!
Katta kom ned til slutt. En snill nabo tok på klatreutstyr, klatra opp, henta katta, slapp den fri på bakken - og svusj, satt katta i toppen av treet igjen. Samme snille naboen hentet da en sekk, klatret opp en gang til, stappa dyret i ranselen, og slapp den ikke ut igjen, før den var trygt inne i stua vår.
![]() |
#327 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDa må man bare passe på å bli i treet for evig tid. Hvis ikke blir man kjørt ihjel. :note to self:
![]() |
#330 |
Passiv
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHei, hei, hei.. |
![]() |
![]() |
#331 |
Metallica!!
|
Hæ, hva har jeg gått glipp av her? Link?
Jeg skulle veldig gjerne ha diskutert med deg på en voksen og fattet måte, det er bare det at du har bevist så ettertrykkelig at det er du helt ute av stand til, så da utgår jo det, på en måte.
![]() |
#332 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg er også veldig glad for at ingen av mine venner liker Folkets Info.
![]() |
#333 |
En Som Trener
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenSånn på den seriøse siden for de som ønsker mer info om vaksinen, her er en informativ fagartikkel fra fagbladet Bioingeniøren, publisert på www.nito.no.
![]() |
#335 |
Helt konge
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenVenhild har fart med løgn og fanteri fra første innlegg. Mulig det ikke er ulovlig, men det vedkommede sprer er usannheter som i verste fall kan få alvorlige følger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Passiv
|
..så er det ikke automatisk tillatt å latterliggjøre den som tar feil. |
![]() |
![]() |
#338 |
Metallica!!
|
![]() |
#339 |
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenGodeste Venhild hadde vel et par svin på skogen allerede etter å ha skrevet HI, jeg synes det er en nyanseforskjell på å plage en rookie med råsa font og å bedrive samfunnsoppdragelse for individer som bevisst feilinformerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Passiv
|
Tror du virkelig at hun bevisst feilinformerer? |
![]() |
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |