|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Altså, jeg kan godt være dillete. Men noen ting er bare så fullstendig "over the top" at det blir litt smakløst. Dette blir mer prinsesseparodisk enn prinsessete for meg.
|
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?
Jeg ville nok ikke kjøpt en bilseng heller. Sønnen min fikk en brukt seng fra finn som vi malte rød og dekorerte med Cars-klistremerker. I tillegg skar mannen ut to dekk av en plate som vi monterte på. Viola! Den kostet oss godt under 1000-lappen til sammen. Den sengen han har nå har vi bygget selv, malte den "Ben10-grønn", og brukte sjablonger til å lage grønne Ben10-bobler. Når han er møkka lei det, så er den enkel å male om, og han kan mest sannsynlig ha den til han flytter hjemmefra.
|
|
|
#24 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eldste ligger i en arvet juniorseng etter onkelen da. Han vil ikke ha noe annet, for han mener den passer. Selv synes jeg den burde vært byttet ut, men han har fått bestemme på sitt rom. (Noe som tydelig kommer frem på bildene i en annen tråd.
|
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg er fascinert av hvor stor innvirkning FP har på livet ditt.
|
|
|
#26 |
|
Ser fremover!
Har ikke FP alt å si???
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada, om hun elsker brannbilseng, så skulle hun gladelig fått det! Det er bare at ikke alle jenter nødvendigvis blir happy av brannbilseng? Jeg hadde blitt drittsur, om jeg fikk brannbilseng fordi min bror digget det, mildt sagt... til gjengjeld ville jeg vel ikke hatt prinsesseseng heller... Og siden jeg altså ikke kjenner denne jenta lenger, så synes jeg det er lit vanskelig å vite... Jeg kjenner Knerten. Jeg vet at han ville elsket den brannbilsenga. Jeg vet ikke hva min enda ufødte datter vil sette pris på om noen år. Og å risikere å ha gitt ham superkul seng, og ikke finne noe annet enn kjip-seng til henne, dersom hun ikke liker brannbiler?
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg kunne gjerne kjøpt en rød eller rosa seng til lillesøster jeg altså. Dersom den ikke var ruinerende dyr. (Men jeg tror hun må arve en blå fra storebror...) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ser fremover!
Jeg må bare si, at når jeg mener dillete BARE med snuppa, så mener jeg at hun får kjoler, rosa osv. Selv er jeg ikke noen pyntedukke, bruker lite sminke, kjoler osv. MEN, jeg "diller" med guttene også altså, blei litt redd for at det skulle virke som at snuppa er den som blir dillet opp. MEN, vi kjøper brukt, selger det vi ikke trenger.
|
|
|
|
#31 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg synes den senga var helt grusomt. Men jeg må nok innrømme at snuppa hadde ELSKET den da hun var 3. Nå har hun nylig rundet 6 år, og har proklamert at rosa er for småttiser.
|
|
|
|
#32 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Hvis du vil kjøpe den, så gjør du det....skjønner ikke helt problemet. Min snuppe ville nok elsket den, nå går hun i 1.klasse og prinsessedillen har gått over. Jeg sier ikke heldigvis, for det plager ikke meg at små jenter har prinsessediller en periode. Sånn er det bare og det går over.....Storesøster hadde også prinsessedille, men litt kortere periode.... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg synes senga er litt too much, men kan godt se for meg at en tre-fire-femåring vil like den. Lillesøster på fem elsker fortsatt rosa, det er den aller fineste fargen i verden (
|
|
|
#34 |
|
Ser fremover!
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Liljekonvall, det er ikke noe problem. Jeg kjøper så klart sengen om jeg vil det.
|
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Da skjønner jeg hva du mener.
|
|
|
#36 |
|
Ser fremover!
|
|
|
|
#37 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
Jeg uttrykte meg litt feil......jeg mener, hva er problemet med at ei lita jente får være prinsesse en liten stund ? Barnesengen er ikke dyr og man får trolig solgt den på finn.no. Jeg ser altså ikke noe problem med å skaffe seg en slik seng for å bygge oppunder prinsessedillen. Jeg har vel også bygd opp under prinsessedillen til lillesøster jeg også da, med prinsessekostyme, prinsesse sengetøy og gardiner, prinsessehimmel over sengen....Men det er bare en fase, og jeg synes de kan få ha denne fasen jeg, da..... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ser fremover!
Godt du skjønte hva jeg mente, for er så dårlig på å forklare!!
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg hadde aldri aldri aldri kjøpt den sengen til ungene mine. Den er altfor over-the-top for min smak.
|
|
|
#40 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg synes ikke den var noe særlig, og ville heller valgt en mer nøytral seng, men det spiller jo ingen rolle. Kjøp den hvis du liker den også selger du den når jenta er ferdig med prinsessefasen. |
|
|
|
![]() |
|
|