Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne barnesengen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 00:10   #20
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Kan ikke se problemet med å spørre jeg da. Men denne tråden her, den viser vel at jeg er noe helt annet enn flertallet på FP, kanskje.
Det må jo ha vært greit at jeg spurte, for har aldri starten en tråd med så mye respons før, så er ganske fornøyd, jeg. Så det så. :nesa i været:

Problemet (om man skal kalle det det) er at man kan få en del respons man til vanlig aldri ville forholdt seg til, og som egentlig er ganske uvesentlig i forhold til formålet med et slikt kjøp. Synes jeg.

Det blir som om jeg ble singel (for å dra det litt langt), skulle begynne å date, kjente meg litt usikker, la ut et bilde av en potensiell kjæreste, og spurte på FP om de hadde datet en som så slik ut. Det hadde nok også blitt en lang tråd.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.