Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kunne du ha solgt sex-artikler?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 10:54   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?

Jeg er en dårlig selger, det har jeg alltid vært. Men jeg kunne nok glatt ha solgt sexartikler på lik linje med andre ting. Kanskje til og med bedre.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 10:55   #22
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det hadde jeg nok vært for sjenert til.

Gammel 11-02-11, 11:07   #23
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Det kunne jeg sikkert.
Når det kommer til hvorvidt en mann kan det, helt sikkert, men han har jo kanskje ikke så mye erfaring med akkurat dildoer.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 11:22   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en strålende selger, så jeg kunne selvfølgelig gjort det. Det er dog ikke en jobb jeg hadde søkt på med entusiasme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:30   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen selger, så homepartysalg kommer jeg aldri til å drive med. Og alle andre jobber i verden skulle være opptatt før jeg stilte meg bak disken på Kondomeriet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:34   #26
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne ikke solgt vann til en tørst mann i Sahara, jeg er ingen selger, men kanskje til en nøden kvinne på Otta?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:35   #27
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg kunne ikke solgt vann til en tørst mann i Sahara, jeg er ingen selger, men kanskje til en nøden kvinne på Otta?

Ja, altså. Sexleketøy til en nøden kvinne på Otta. Ikke vann ...

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:45   #28
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Det kunne jeg sikkert gjort, men det er jo ikke drømmejobben.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:46   #29
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne sikker stått i kassa på Kondomeriet, sånt plager meg lite.
Men homeparties er virkelig ikke min greie :huff:

MannenTM kunne fint gitt meg råd om leketøy.
Andre menn også skulle jeg mene.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:49   #30
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nja, jeg kunne like gjerne solgt det som noe annet. Men er ikke glad i salg i utgangspunktet, så det er ikke noe jeg kommer til å prøve meg på.

Det kommer jo an på mannen og måten han går frem for å selge tenker jeg. Erfaring med partner eller andre kan han jo ha. Egen erfaring er ikke det jeg uansett tenker på som det viktigste når det gjelder salg av sex-artikler. Vi er jo alle forskjellige, så om selger vet hvordan artikkelen funker, hvordan folk som liker den opplever den, og hvem som evt ikke vil like den ( altså om den er for eksempel for røff, for mild, for lite stimulerende for folk som liker det hardt eller liknende). Nei jeg vet ikke ... men kan ikke se for meg at jeg hadde synes det var noe problem å kjøpe sex-artikler fra en mann som kan sakene sine (?!).

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 13:16   #31
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kunne eg glatt ha gjort, både i butikk og via homeparty. Synest det berre eg morsomt eg.
Og ein mann kunne nok heilt sikkert anbefalt meg ein dildo, på same måte som eg kunne solgt verktøy til ein mann. Ein treng ikkje ha erfaring med det ein selger, så lenge ein har kunnskap og kjenner til anbefalingane.

Gammel 11-02-11, 13:20   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg kunne ikke gjort det. Ikke fordi det er flaut, men fordi det virker som en dørgende kjedelig og teit jobb.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 13:20   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei huff - jeg er så sjenert når det gjelder slik, at jeg rødmer bare jeg går forbi Erotica og slike butikker.

Gammel 11-02-11, 13:27   #34
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne, men manglende interesse for produktene hadde gjort meg til en dårlig selger. Og jeg måtte solgt i butikk. Jeg kan virkelig ikke fordra homeparties.

Gammel 11-02-11, 14:10   #35
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Aldri. Jeg tør jo ikke gå inn på kondomeriet engang.

Der er jeg også..

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 14:22   #36
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Lett.

Gammel 11-02-11, 14:28   #37
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Hadde ikke vært noe problem.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 14:50   #38
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hehe, morsomt å se hvordan svarene spriker. Aller morsomst å lese at Pappalille mener sexleketøy selger seg selv på Otta fremfor vann av alle ting

Selv mangler jeg interessen for slike artikler, og synes dette området er alt for privat til å snakke med andre, spesielt ukjente, om så jeg hadde nok ikke egnet meg som selger av slikt. Jeg synes ikke det er noe galt i at folk selger slike artikler altså, men ville ikke hatt dette på CVen min.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:23   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne helt sikkert, og jeg har en strålende evne til å bli begeistret for alle produkter jeg noensinne har pushet, men jeg hæler virkelig ikke homeparties. Så tja. Og det står langt nede på listen over spennende ting å selge. Jeg mener; silikon i forskjellige farger og batterier? Hvor er USP-ene?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:26   #40
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Aldri. Jeg tør jo ikke gå inn på kondomeriet engang.

Nemlig.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.