|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om å sykle til jobb hele året
Tror Hubbien nevnte at de skotrekkene som Biltema selger er overraskende bra til å være så billige.
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Vær bare oppmerksom på at det under skoene, der cleatsene er skrudd fast, er åpent rett inn i skoen. Så det kan nok være lurt å legge inn noen gode og varme såler også. I våte forhold blir du garantert våt. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om å sykle til jobb hele åretNå er du kanskje ferdig med funderingene, men Captain Darling sykler også hele året, come rain or shine. Det er litt under en mil (bare nedover til jobb, gjett hva hjemover).
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Pyse han da. Jeg har syklet i -22 og motvind. Ikke noe problem. Det verste var å stå stille og vente på toget når jeg hadde kommet meg til stasjonen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å sykle til jobb hele åretJeg sykler i utgangspunktet hele året. Har ikke mer enn 4 km til jobb, men 150 høydemeter gjør at det ofte blir litt friskt (som det heter) på morrakvisten. Til gjengjeld er det ikke noe problem å holde varmen på hjemturen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Om å sykle til jobb hele åretJeg sykler til jobb så godt som hele året, fordi 1) vi har ikke bil for tiden, og 2) ingen busser går når jeg skal på jobb. (Jeg er bussjåfør |
|
|
|
![]() |
|
|