|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Salongbordhjelp søkes!Da vi kjøpte ny sofa for 3 år siden, fant vi ikke BordetTM, så da endte vi med å kjøpe noe som passet sånn tålelig og som ikke kostet så mye. Nå passer det overhodet ikke inn, det irriterer meg grenseløst at det samles så mye skit i skjøtene på det og jeg er generelt drittlei.
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg trenger nytt salongbord - men hvilket?!Jeg har vurdert Liatorp fra Ikea, men jeg tror ikke det passer til sofaen?
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Salongbordhjelp søkes!Ett tips - unngå glassplate på stuebord, dersom du ikke er ekstremt glad i å gnikke og gnu, eller innehar egenskapen om å ikke irritere seg over fingermerker
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Salongbordhjelp søkes!Jeg synes det passer best med et kvadratisk bord til hjørnesofa. Det nederste fra Ikea tror jeg ville passe fint til.
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Salongbordhjelp søkes!Vi har dette fra Skeidar ...ehm, nei det er faktisk Bohus. Det er kvadratisk i hvit hoeyglans med plass til masse rot oppi; usynlig rot!
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Salongbordhjelp søkes!Det var noe slikt vi skulle hatt den gang vi kjøpte sofaen, Absalone.
![]() |
|
|